CorvusCorax Skrevet 20. november 2021 #21 Skrevet 20. november 2021 Kan ha det, men ikke den første dagen da jeg har store smerter.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #22 Skrevet 20. november 2021 Nei, søren heller! Kunne aldri falt meg inn😱 Snakker heller ikke med mannen om mensen, underlivsplager osv. Han er den som skal tiltrekkes av meg og synes jeg er helt fantatisk - han er IKKE bestevenninnen min. Så; keg holder slike mindre tiltrekkende kroppslige detaljer for meg selv. Dette inkluderer også dobesøk og fjerting. Jeg går heller for «ren» stil og eleganse 💁♀️ Anonymkode: d2fca...5a4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #23 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Snakker heller ikke med mannen om mensen, underlivsplager osv. Han er den som skal tiltrekkes av meg og synes jeg er helt fantatisk - han er IKKE bestevenninnen min. Så; keg holder slike mindre tiltrekkende kroppslige detaljer for meg selv. Dette inkluderer også dobesøk og fjerting. Anonymkode: d2fca...5a4 Kunne aldri falt meg inn å dele livet med en jeg ikke kunne drite foran. Og ja, vi sexer under mens når jeg er komfortabel med det, og det ikke er full sprut der nede Anonymkode: 59686...b0a 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #24 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kunne aldri falt meg inn å dele livet med en jeg ikke kunne drite foran. Og ja, vi sexer under mens når jeg er komfortabel med det, og det ikke er full sprut der nede Anonymkode: 59686...b0a Har han sett deg bæsje? Trodde ikke det var vanlig.. Den lukta også 😳 Anonymkode: 8e0b1...867
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå