Gå til innhold

Mensen og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sex når dere har mensen ? 

Anonymkode: b6fc7...f1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: 28f0f...0cf

Skrevet

Nei. Det gjør vondt, og er ekkelt 

Anonymkode: 84af3...1dc

Skrevet

Sjeldent. Men det skyldes at jeg omtrent blir aseksuell under mensen. 

Anonymkode: 85c09...b2f

Skrevet

Æsj, nei.

Anonymkode: 37bc6...c0a

Skrevet

Jeg har ikke hatt det. Står uten partner nå, men har hatt muligheten.

Jeg er litt for ubekvem i min egen kropp i den tiden; Kramper og blod, og alt er fælt. Så jeg føler meg så sinnsykt langt fra det som kan kalles sexy og tiltrekkende, at jeg ikke ønsker det. 

Anonymkode: c5436...4ea

Skrevet

En del menn (eller alle?) synes tamponger, menskopp og bind er turnoff. Lukten er vel også turnoff?

Anonymkode: 8e0b1...867

Skrevet

Selvfølgelig men de to dagene jeg blør noe ekstremt, er det fysisk umulig å ha vaginalsex iallfall.

Jeg er kåt som en gris under mensen og har en mann som ikke har noe imot å kjøre brannbil 😁

Anonymkode: a7aba...5f2

Skrevet

Dama stinker bikje med mensen. Faen heller om jeg rører henne da.

Anonymkode: 55c39...550

• Liker 1
Skrevet

Ja, pleier å ha det i dusjen med samboer eller i senga på siste dag mens når det ikke er så mye blod, med håndkle under 

Anonymkode: 23be6...517

Skrevet

Ja. Det er min fetisj :)

Anonymkode: 2a711...466

Skrevet

"Intressantish"-tråd...   Personlig så hadde jeg fint klart å stå over (av flere årsaker,1. snoppen min tåler ikke "mensen-inneklima" veldig bra), men også sånn til  strÆke motsetningen av muricansk "pupp"-kultur, så er min erfaring at damer med mensen evt. vondt i hodet,  er de siste man skal si "nei-takk" til, om man har lyst til å forbli "venner" :fnise:

Svaret blir derfor - JA. (og gjedder på at de fleste damer er av samme kaliber som de jeg har møtt på)

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Selvfølgelig men de to dagene jeg blør noe ekstremt, er det fysisk umulig å ha vaginalsex iallfall.

Jeg er kåt som en gris under mensen og har en mann som ikke har noe imot å kjøre brannbil 😁

Anonymkode: a7aba...5f2

Samme her, dropper bare de to verste dagene og tar en dusj rett før sex under resten av mensen. Kjedelig med fem dager uten sex.

Anonymkode: 54c42...40a

Skrevet

Som regel ikke, kan gjøre et unntak en sjelden gang helt mot slutten av perioden, men da skal jeg være nydusja.

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Har dere sex når dere har mensen ? 

Anonymkode: b6fc7...f1a

Ja. Synes det er deilig når hun blør der nede, det tenner meg så jævlig mye. Ikke noe mer pirrende av å slikke henne der nede og samtidig bli helt rød rundt munnen av blod. Primitive lyster vinner alltid  :alice:

Anonymkode: 48944...e5d

Skrevet

Ja. Null stress.

• Liker 2
Skrevet

Nei😣 Jeg takler ikke tanken på at han skal bli full av blod, eller enda verre, at det har kommet koagulert blod eller rester av slimhinne på han. Jeg har prøvd, men jeg klarte ikke å slappe av eller nyte det. Den ene uka klarer vi oss fint uten sex. 

Anonymkode: 40392...59e

Skrevet

Ja, nesten alltid uansett om det er med en ons, ff eller kjæreste.   Pleier å bli slikket også så lenge det er en ob inne liksom. Men de dagene jeg blør mest er det greit med håndkle og ikke skifte stilling så mye fordi om han trekker seg ut kommer det mer blod og da blir det så klissete.  Har aldri opplevd at en fyr har sagt nei pga mensen. Ene eksen tente tilogmed ekstra på det.

Anonymkode: e5bc6...7fd

• Liker 1
Skrevet

Atm har jeg 2-3 dager med mens, jeg klarer fint stå over de dagene. Mest fordi jeg har så sykt vondt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...