Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg lurer på om det finnes en slags logg i spillet Wow over tid spilt?

Endret av Anonym35
angrer publisering
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes ikke noen totaloversikt. Man kan få se hvor lenge man har spilt på en enkelt karakter. Dette er ikke redigerbart. 

For å få en tilnærmet totaloversikt måtte man ha logget inn i spillet på hver eneste server og hver eneste karakter, fått opp tiden brukt på hver enkelt (ved å bruke chat kommandoen /played) og selv lagt sammen tiden for å få noe liknende en total.

Dette er ikke helt pålitelig, fordi man kan slette karakterer. Hvis man sletter en karakter kan man ikke logge inn på den lenger og logg over tidsbruken på denne er borte.

Anonymkode: 29dbf...de9

Skrevet

Ok, takk for svar. Er det vanlig å ha en karakter eller mange karakterer da?  Har man ofte samme karakter i flere år? 

Skrevet

Ja, det er uredigerbart. Hvis man legger sammen /played på alle karakterer som ikke er slettet, så får man et minimum av tid som kontoen har vært innlogget.

Det betyr ikke nødvendigvis at man har spilt i hele tiden, det tar litt tid med idling før man blir logget ut, og det finnes boter og annet man kan bruke for å være pålogget/få played-time uten å faktisk spille.

Men generelt sett, legg sammen /played-tiden og få minimum played (slettede karakterer kan man ikke få spilletid for).

Anonymkode: 6bd45...1a2

Skrevet
2 minutter siden, Anonym35 said:

Ok, takk for svar. Er det vanlig å ha en karakter eller mange karakterer da?  Har man ofte samme karakter i flere år? 

Det varierer veldig, noen bruker all tid på en og samme karakter, andre bruker mange på samme realm, andre spiller på flere realms.

Det er vanlig å ha både en karakter, og flere karakterer ("alter").

Skrevet
3 minutter siden, Anonym35 said:

Det varierer, de fleste har nok flere enn en. Jeg vil tro at man ofte har en eller to som man bruker mesteparten av tiden på. Jo mer man har spilt på en karakter, jo bedre blir den og jo større verdi får den. De færreste vil slette en karakter man har spilt mye på, men det er jo i teorien en mulighet at det kan ha blitt gjort.

Anonymkode: 29dbf...de9

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo mer man har spilt på en karakter, jo bedre blir den og jo større verdi får den

Helt klart, men når man er bortimot skillcapped når det kommer til både ferdigheter og gear på en klasse, frem til et nytt raid eller exp. åpner/kommer, så er det mange som lager både en og tre andre karakterer.

Andre bruker en karakter og klasse til PvE, og noe annet til PvP. Heller ikke uvanlig.

Jeg tør å påstå at de fleste i guildet mitt har mange karakterer. Vi har spilt siden vanilla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...