Gå til innhold

Babyalbum

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er ute etter et slikt babyalbum som man noterer ned ting fra første året i. Det er et spesielt et jeg er ute etter, men klarer ikke å finne det i bokhandelen og da er det også vanskelig å søke etter det på nettet.

Det er Blått, grønnt eller rosa(Ja de er like inni altså - men har forskjellig farge på omslaget allt etter som kjønn ;) )Og det er Ole Brum figurer inne i det.

Jeg har et slikt album til prinsessa vår fra før, den er gul (også Ole Brum) derfor ønsker jeg da denne boken i samme sjanger til nr 2.

Noen som kan hjelpe som kanskje har et Ole Brum album hjemme som kan si meg hva "navnet" på albumet er?

Det jeg har til prinsessa vår fra før heter noe så enkelt som "Babyalbum" og er fra Disney. Så det er ikke akkurat det enkleste å finne. På den boken vi har er rammen på forsiden rund, på den boken jeg er ute etter er rammen firkantet.

Ja det ble litt rot dette her damer men jeg er sikker på at ei på KG forstår hva jeg mener :sjarmor:

Endret av Niko
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting til:

Hvis ingen vet hvilken bok jeg snakker om, så har kanskje noen et annet tips på en slik bok?

Skrevet

Her var det mange flotte! Tusen takk for linker :)

Skrevet

Av de linkene jeg fikk over her er nok Denne den som virker mest lovende, men ikke helt hva jeg hadde tenkt hvis jeg ikke får tak i Ole Brum boken....

Så: er det noen andre som har tips??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...