Bamsebraker Skrevet 19. november 2021 #1 Skrevet 19. november 2021 Noen her som har hatt konstant hodepine etter første dose, som har tatt dose 2? Hvordan gikk det? Jeg fikk første dose med pfizer i juli og har gått med konstant hodepine siden. Lege er usikker på hva jeg bør gjøre.
Elaine Marley Skrevet 19. november 2021 #2 Skrevet 19. november 2021 Tråden er ryddet for innhold Kvinneguiden ikke vil assosieres med, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Gjest Mysticgirl Skrevet 19. november 2021 #3 Skrevet 19. november 2021 Bamsebraker skrev (2 timer siden): Noen her som har hatt konstant hodepine etter første dose, som har tatt dose 2? Hvordan gikk det? Jeg fikk første dose med pfizer i juli og har gått med konstant hodepine siden. Lege er usikker på hva jeg bør gjøre. Ja, har en kompis som sliter med svimmelhet og hodepine etter dose to med pfizer . Finner ingen årsak, men har aldri hatt det tidligere.
Sapree Skrevet 19. november 2021 #4 Skrevet 19. november 2021 Du for håpe det vil gi seg etterhvert, virkning av vaksinen vil bli mindre over tid. Beste er å ikke ta flere vaksiner ellers så vil hodepinen aldri gå bort. 1
Babushka Skrevet 19. november 2021 #5 Skrevet 19. november 2021 Jeg fikk også hodepine som varte i flere uker etter dose 2. Skeptisk til 3. dose når vi vet at bivirkningene potensielt blir verre for hver dose man tar. 2
Anbefalte innlegg