Gå til innhold

Han har altfor stort utstyr!

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har du hatt noen andres 23 cm pikk oppi ræva selv som de styrte i sin hastighet og tempoet de ville? Ikke det nei? Så hold munn. Ja du har? Flott for deg, kjent at menn har g punkt i tassen ikke damer og menn bæsjer større kabler så menns rumpe hull ikke damers er lagd for svære pikker inn der. Vi har vagina for å nettopp slippe det 

Anonymkode: fb6e0...679

Selvsagt. ikke daglig, men ofte 2-4 ganger per uke. Tempoet styrer du selv eller kniper av stasen. voldsom til sutring

Videoannonse
Annonse
Gjest Kristina666
Skrevet

Har alltid vært fascinert av stort utstyr. Har veldig lyst til å prøve🤩

Skrevet

Jeg liker egentlig daglig sex, gjerne spontan sex. Ofte røff sex, men det kan jeg ikke ha med han her pga størrelsen. 

Jeg har til erfaring at en fyr med 15/16 cm lang ofte treffer livmorhalsen (tappen) og syns det er mer enn nok. Jeg var ikke forberedt at en fyr på 175 høy og 70 kg skulle ha sånt utstyr. Utseendemessig liker jeg han godt og vi kommer overens, men å grue seg til sex, spesielt i starten, blir feil for meg.

Anonymkode: 178f2...dd6

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har datet han i ca 6 uker, vi fungerer godt sammen på mange måter. Bortsett fra sexen. Fordi den er for lang og bred, jeg kan ikke ri han uten å få smerter. Hele kan ikke inn i, sexen blir forsiktig og gir meg lite. Jeg vurderer faktisk å gjøre det slutt fordi jeg ikke får til noe godt sexliv med han. Glidemiddel, langt forspill, bare masse jobb for litt sex? 

Da gjør han en dårlig jobb, har selv langt over gjennomsnitt.. alle som har det ved at dama må bli våt, å ikke vanlig våt men sikkelig våt. Ikke uvanlig at jeg må sleike henne - leke med klitoris samt fingre henne til iallfall 2 orgasmer før jeg får en smake bitt selv.

og selv da må man gå forsiktig frem , men er fult mulig🙂

Anonymkode: 4bce6...adb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da gjør han en dårlig jobb, har selv langt over gjennomsnitt.. alle som har det ved at dama må bli våt, å ikke vanlig våt men sikkelig våt. Ikke uvanlig at jeg må sleike henne - leke med klitoris samt fingre henne til iallfall 2 orgasmer før jeg får en smake bitt selv.

og selv da må man gå forsiktig frem , men er fult mulig🙂

Anonymkode: 4bce6...adb

Får aldri hatt en røff kjappis over kjøkkenbenken før middag da. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...