Gå til innhold

Vasking av dusjvegger og badekar

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan vasker dere dusjvegger av glass og badekar? Hvilke produkter bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dampvasker.

Anonymkode: 340f6...d5c

Skrevet

50% Sunlight og 50% eddik  og en sånn hvit magic svamp. Det blir gullende rent! 

Anonymkode: 958b0...bee

Skrevet

Skurekrem. 

Anonymkode: 4119e...911

• Liker 2
Skrevet

Effekt WC-rens. Den grønne. Eneste jeg har opplevd som tar alt på dusjveggene.

Anonymkode: ab967...024

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Magisk svamp med vann og litt såpe. Klorer ved behov👍

Skrevet

Jiff skurekrem og oppvaskkost (egen kost som kun brukes på badet til dusj/badekar/vasken). 

Anonymkode: b61b4...9d0

• Liker 1
Skrevet

Hvor kjøpes disse magiske svampene?

Anonymkode: 2cb91...cc1

Skrevet

Noen som vet noe mer om disse svampene, er de miljøvennlig, hva er det som gjør at de virker?

Anonymkode: f735e...6d7

Skrevet

Jeg ville ikke brukt noen form for skuremiddel eller skuresvamp på glassvegger. De er sannsynligvis herdet glass, og da kan det oppstå mikroskopiske riper som får glasset til å knuse.

For å fjerne skitt i dusjen trengs det vanligvis noe fettløsende og noe surt. En kombinasjon av eddik og oppvasksåpe vil derfor fungere bra, og er ufarlig for den som vasker. Salmiakk og wc-rens kan være mer effektivt,  men er skadelig for huden og kan produsere farlige avgasser.

Spyl overflatene med lunkent vann. Ta litt vaskemiddel på en mikrofiberklut beregnet for baderom, og vask over veggene. Skyll av. Gjenta der det er nødvendig. Dersom det er kroker og hjørner kan disse enkelt vaskes med en tannbørste dyppet i vaskemiddel.

Jeg har også god erfaring med å vaske med sjampo fra xtra, men da anbefaler jeg hansker. 

Anonymkode: a76a7...df0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...