AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #1 Skrevet 19. november 2021 Er det noen her som har fått trøbbel med muskulatur på blodtrykksmedisin? Tenker da på muskelsmerter, nedsatt utholdenhet/ svakhet i muskulatur. Hvor lang tid tok det i såfall før det gikk over? Anonymkode: 02e90...c71
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #2 Skrevet 19. november 2021 Hva for en medisin? Finnes et hav av BT-medisiner! Anonymkode: c6251...c9c 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #3 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det noen her som har fått trøbbel med muskulatur på blodtrykksmedisin? Tenker da på muskelsmerter, nedsatt utholdenhet/ svakhet i muskulatur. Hvor lang tid tok det i såfall før det gikk over? Anonymkode: 02e90...c71 Ja, jeg er ekstremt plaget. Går både på blodtrykksmedisin og allergimedisinen som gir tretthet. Trener nesten hver dag ved å gå i raskt tempo 3-4 km. Går greit i lett terreng, men en liten bakke, eller trapp og jeg er helt utmattet. Er dritt lei av å ha det sånn. Ps, kan ikke bytte allergimedisin, da jeg har prøvd flere typer, det er dessverre den som gir tretthet som har best effekt på meg. Så jeg må velge kampene mine. Men ja, muskelsmerter, svak muskulatur og elendig kondis her. Anonymkode: 3c95c...9d0
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #4 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg er ekstremt plaget. Går både på blodtrykksmedisin og allergimedisinen som gir tretthet. Trener nesten hver dag ved å gå i raskt tempo 3-4 km. Går greit i lett terreng, men en liten bakke, eller trapp og jeg er helt utmattet. Er dritt lei av å ha det sånn. Ps, kan ikke bytte allergimedisin, da jeg har prøvd flere typer, det er dessverre den som gir tretthet som har best effekt på meg. Så jeg må velge kampene mine. Men ja, muskelsmerter, svak muskulatur og elendig kondis her. Anonymkode: 3c95c...9d0 Og det er ikke noe som går over for min del. Har hatt det sånn i flere år. Helt siden jeg begynte på dem. Tror det er ganske vanlig. Anonymkode: 3c95c...9d0
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #5 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, jeg er ekstremt plaget. Går både på blodtrykksmedisin og allergimedisinen som gir tretthet. Trener nesten hver dag ved å gå i raskt tempo 3-4 km. Går greit i lett terreng, men en liten bakke, eller trapp og jeg er helt utmattet. Er dritt lei av å ha det sånn. Ps, kan ikke bytte allergimedisin, da jeg har prøvd flere typer, det er dessverre den som gir tretthet som har best effekt på meg. Så jeg må velge kampene mine. Men ja, muskelsmerter, svak muskulatur og elendig kondis her. Anonymkode: 3c95c...9d0 Oi, det høres skikkelig kjipt ut. Du får ikke byttet blodtrykksmedisin da? Men bli du utmattet i hele kroppen eller bare enkelte muskelgrupper? Du nevner tretthet. Mener du økt trettbarhet i muskulatur eller at du blir trøtt? Kan jeg spørre om vekta di? Normalvektig eller over? Anonymkode: 02e90...c71
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #6 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva for en medisin? Finnes et hav av BT-medisiner! Anonymkode: c6251...c9c Labetalol Anonymkode: 02e90...c71
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #7 Skrevet 19. november 2021 Jeg var det i begynnelsen. Gikk over etter en mnd. Ta kontakt med fastlegen. Det finnes flere typer BT-medisin Anonymkode: 91ac9...f51
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #8 Skrevet 19. november 2021 Jeg ble sånn av betablokkere. Det finnes mange typer bt medisiner, så du kan kanskje bytte. Anonymkode: 0ce37...9b1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #9 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Labetalol Anonymkode: 02e90...c71 Det er en betablokker. Ekstremt vanlig med de bivirkningene du beskriver. De senker liksom maksnivået. Hør med legen om du kan bytte, de bør ikke bråseponeres, men bør oftest trappes ned. Anonymkode: a1462...692
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå