momo Skrevet 22. oktober 2005 #21 Skrevet 22. oktober 2005 Snuppa mi på 4 år, legger seg stort sett rundt 8 hver kveld, men sklir gjerne litt ut i helger og ferier. Hun står opp mellom 7-8, og det gjør hun omtrent uansett når hun sovner.
Thomasine Skrevet 22. oktober 2005 #22 Skrevet 22. oktober 2005 Han på snart 8 legger seg 20.15 og så leser vi og synger til 20.30. Da slukkes lyset! Han er oppe 07.00. Han på 2,5 legger seg 19.15 og så leser vi og synger til 19.30. Dette er slik vi vil ha det, og så sklir det selvfølgelig ut... I helgene legger eldstemann seg 21.oo, noen ganger senere hvis nødvendig. Jer er opptatt av at gutta skal få nok søvn, bedre med opplagte og hyggelig barn enn trøtte, slitne og sutrete barn... Vi vil også ha litt voksentid sammen mannen og jeg...
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #23 Skrevet 28. oktober 2005 Begge mine to er i seng ved syv tiden. (18 mnd og snart 4 år). Da sover de til 6-7 . Og jeg og min kjære får tid til å være bare oss to litt.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #24 Skrevet 28. oktober 2005 vi legger 3 og 4 åringene likt, i seng mellom 19 og 1930, også leser vi litt og synger litt så sovner dem.... englene. min stesønn er 7 og han legger seg nok rundt 21 hjemme hos mor i uken, men vi pleier å legge han mellom 1930 og 20 i helgene og så ligger heller far å prater og leser en stund for han (koselig for dem begge å få litt kose og alene tid). så reiser han herfra på søndag uthvilt og klar for en ny uke med skole og aktiviteter! leggetid er viktig, for jeg tror vi blir gale om vi ikke får noe tid alene uten ungene.... det er godt å slappe litt av alene på kvelden....
Gjest Spacegirl Skrevet 28. oktober 2005 #25 Skrevet 28. oktober 2005 Nevøen min (2 år gammel) legger seg kl. 20.00. Vi spiser kveldsmat klokka sju. Deretter er det bleieskift, tannpuss og sånne ting. Så rydder vi bort lekene i fellesskap. Legoklossene opp i bøtta og alt annet inn i lekeskapet hans. Vi finner fram en bok han vil at vi skal lese på senga, og deretter går vi opp på soverommet. Men på vei til senga må han alltid innom hamstrene og si godnatt til dem. Så leser vi litt på senga, og han sovner i åttetida.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå