Gå til innhold

jeg har lyst til og jobbe som striper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har lyst til å bli striper men jeg er usiker på om jeg burde og er det farlig?

Anonymkode: 2caf0...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

jeg har lyst til å bli striper men jeg er usiker på om jeg burde og er det farlig?

Anonymkode: 2caf0...ab6

Om du vil være striper i f.eks gangfelt, er dette forbundet med en viss risiko for å bli overkjørt og du vil da bli nokså flat og utsatt for endel slitasje. 

  • Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lorieen skrev (2 minutter siden):

Om du vil være striper i f.eks gangfelt, er dette forbundet med en viss risiko for å bli overkjørt og du vil da bli nokså flat og utsatt for endel slitasje. 

Det er også ganske vondt å bli påkjørt, så vil ikke tro å bli overkjørt er noe bedre :blink:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du ta frisørfaget. Men det virker litt snevert  belage seg på å utelukkende stripe håret til folk. Kan allikevel se at det finnes mer monotone jobber. 

Anonymkode: 6e600...a5a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

jeg har lyst til å bli striper men jeg er usiker på om jeg burde og er det farlig?

Anonymkode: 2caf0...ab6

Hva gjør en striper? 

Anonymkode: 6ca90...a68

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Hør med blaze go go bar. Tipper de vil ha en stripper

Anonymkode: 7f4c1...3b7

Men hun vil jo ikke jobber som stripper, hun vil jobbe dom striper. Du må lese HI på nytt.

Spørsmålet er hva slags striper hun vil jobbe som. Tror ikke det er spesielt godt lønnet uansett.

Anonymkode: 4e22a...5c8

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vertikale eller horisontale striper er også viktig å tenke over. Kan fort gå på en smell hvis man velger å være horisontal men angrer og ville helst vært vertikal. Det kan bli vanskelig å snu, bokstavelig talt.

Anonymkode: 17670...ff5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.11.2021 den 10.49):

Men hun vil jo ikke jobber som stripper, hun vil jobbe dom striper. Du må lese HI på nytt.

Spørsmålet er hva slags striper hun vil jobbe som. Tror ikke det er spesielt godt lønnet uansett.

Anonymkode: 4e22a...5c8

Prøv å skrive rett selv du i første omgang….

Anonymkode: 47101...4c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 19.11.2021 den 10.11):

jeg har lyst til å bli striper men jeg er usiker på om jeg burde og er det farlig?

Anonymkode: 2caf0...ab6

Det er det ingen som kan nekte deg. Farer: slibrige menn, overfall, voldtekt, kokain mm, sjalusi, tap av selvrespekt, ødelagt selvbilde og vanskelig forhold til egen kropp, kan lede ut i prostitusjon, hvis noe skjer med deg blir du ikke tatt på alvor, du blir dømt etter yrket. Fare for å bli gjenkjent på høylys dag av bekjente, kanskje du ønsker et annet yrke i fremtiden og da må skrive stripper på cv, det blir garantert brukt mot deg og du blir latterliggjort. 

Anonymkode: 2cb1e...2e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 19.11.2021 den 10.20):

Fritt for å være ruter

Anonymkode: 25809...444

Spar! Jeg vil være spar ♠

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...