AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Skrevet 18. november 2021 Hei, jeg vil gjerne melde meg på sinnemestringskurs, men veit ikke hvor jeg skal gå, det er lite info om det her og ser ut til at det ikke er noe tilgjengelig akkurat nå her jeg bor i indre østfold. Jeg blir fort sint og kan ofte si ting jeg ikke mener, jeg har også bedrevet materiell vold om det virkelig er ille. Jeg har funnet ut hva som er problemet i livet mitt, og det har hjulpet meg mye. De små tingene i hverdagen er gjerne utslagsgivende, når de i utgangspunktet ikke er noe å bli sint for. Jeg er mor og kone, og bør ta meg sammen. Er redd det plutselig en dag skulle eskalert. Jeg er heldig for jeg kjenner fysisk sperre for å gå løs på levende vesener, men materiell vold kan jo være ganske skremmende. Jeg har også brukt stygge ord foran barnet mitt typ "det driter jeg i" og f ordet. Har skjedd to ganger, og én gang hvor barnet mitt så det (jeg smalt døra hardt så den satt fast). Jeg forklarte etterpå at det var dumt og gjorde det fordi jeg var sint, og det var ikke riktig måte å reagere på. Jeg tar gjerne imot råd for sinnemestring... Anonymkode: d7f00...a67 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #2 Skrevet 18. november 2021 Ta kontakt med fastlegen din og be om råd. Han kan henvise deg videre Anonymkode: cc03d...178 1
Anonym_Bruker1 Skrevet 19. november 2021 #3 Skrevet 19. november 2021 Jeg kjenner flere som er fornøyd med https://tryggere.no/sinnemestring/
Nooni Skrevet 19. november 2021 #4 Skrevet 19. november 2021 Jeg anbefaler deg å ta i kontakt med konfliktrådet i Østfold. For det første kan de tilrettelegge for samtaler der hvor du syns du har gått over streken, altså hjelpe deg i en prosess med dine nærmeste (for eksempel). I slike samtaler har de ikke bare fokus på det du har gjort og hvordan det har påvirket de ndre, men også hva som rører seg i deg og hva du har følt og tenkt. Konfliktrådet har også kunnskap om hvem og hvor det finnes kurs i sinnemestring, hvis det finnes i ditt fylke.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #5 Skrevet 19. november 2021 Bufetat og familievernkontoret kan hjelpe deg. Du har kommet langt allerede, ved å øke selvinnsikten. Det finnes også et program som heter Litt Sint som ligger på nettet, som du kan følge mens du venter på å komme inn et sted. Anonymkode: e3da0...c8f
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #6 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Bufetat og familievernkontoret kan hjelpe deg. Du har kommet langt allerede, ved å øke selvinnsikten. Det finnes også et program som heter Litt Sint som ligger på nettet, som du kan følge mens du venter på å komme inn et sted. Anonymkode: e3da0...c8f Takk for tips! Jeg prøvde appen, men jeg skjønte den ikke 😭 Nooni skrev (1 time siden): Jeg anbefaler deg å ta i kontakt med konfliktrådet i Østfold. For det første kan de tilrettelegge for samtaler der hvor du syns du har gått over streken, altså hjelpe deg i en prosess med dine nærmeste (for eksempel). I slike samtaler har de ikke bare fokus på det du har gjort og hvordan det har påvirket de ndre, men også hva som rører seg i deg og hva du har følt og tenkt. Konfliktrådet har også kunnskap om hvem og hvor det finnes kurs i sinnemestring, hvis det finnes i ditt fylke. Hø er ikke det sånn når man stilles i retten? Konfliktrådet? Kommer man i fengsel? Anonym_Bruker1 skrev (2 timer siden): Jeg kjenner flere som er fornøyd med https://tryggere.no/sinnemestring/ Takk 😊 Anonymkode: d7f00...a67
Nooni Skrevet 19. november 2021 #7 Skrevet 19. november 2021 Sitat Hø er ikke det sånn når man stilles i retten? Konfliktrådet? Kommer man i fengsel? Neida. Helt ufarlig. Ingen straffes eller kommer i fengsel. Ring og snakk med dem.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #8 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hei, jeg vil gjerne melde meg på sinnemestringskurs, men veit ikke hvor jeg skal gå, det er lite info om det her og ser ut til at det ikke er noe tilgjengelig akkurat nå her jeg bor i indre østfold. Jeg blir fort sint og kan ofte si ting jeg ikke mener, jeg har også bedrevet materiell vold om det virkelig er ille. Jeg har funnet ut hva som er problemet i livet mitt, og det har hjulpet meg mye. De små tingene i hverdagen er gjerne utslagsgivende, når de i utgangspunktet ikke er noe å bli sint for. Jeg er mor og kone, og bør ta meg sammen. Er redd det plutselig en dag skulle eskalert. Jeg er heldig for jeg kjenner fysisk sperre for å gå løs på levende vesener, men materiell vold kan jo være ganske skremmende. Jeg har også brukt stygge ord foran barnet mitt typ "det driter jeg i" og f ordet. Har skjedd to ganger, og én gang hvor barnet mitt så det (jeg smalt døra hardt så den satt fast). Jeg forklarte etterpå at det var dumt og gjorde det fordi jeg var sint, og det var ikke riktig måte å reagere på. Jeg tar gjerne imot råd for sinnemestring... Anonymkode: d7f00...a67 Les om Anthony William medical medium på nettet. Han kan hjelpe. Det sitter i tarmen og påvirker hjernen. Med riktig kosthold og vitaminer så vil du bli et harmonisk menneske. Anonymkode: 5ad72...0c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå