Gå til innhold

HVa synes du om furries

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke sagt det. Jeg har sagt at dyresex er forbudt, og jeg synes ikke noe om folk som seksualiserer dyr. En furry er et dyr med menneskelige egenskaper, som står på to ben som et menneske, og når det får på seg kjønnsorganer og bryster som en kvinne, og sexy undertøy, på feks en ulv eller rev, så er det å seksualisere dyr og ekkelt for meg. 

Anonymkode: c290c...c09

Det er et FIKTIVT dyr. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
SlemUlv skrev (Akkurat nå):

Det er et FIKTIVT dyr. 

Det er likevel et dyr, og man får kjøpt sånne hoder og kostymer, butt plug med haler og alt mulig. Så det involverer dyr og dyrelignende oppførsel JO. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er likevel et dyr, og man får kjøpt sånne hoder og kostymer, butt plug med haler og alt mulig. Så det involverer dyr og dyrelignende oppførsel JO. 

Jeg har revehale i buttplug, helt uten å være furry ;)
Jeg har ikke dyresex av den grunn. 

Du gjør mer ut av dette, en det er. Det er rettogslett en subkultur av mennesker, som liker å kle seg opp. 

• Liker 2
Skrevet
SlemUlv skrev (21 minutter siden):

Jeg har revehale i buttplug, helt uten å være furry ;)
Jeg har ikke dyresex av den grunn. 

Du gjør mer ut av dette, en det er. Det er rettogslett en subkultur av mennesker, som liker å kle seg opp. 

Og når det postes under seksualitet så blir det mennesker som kler seg opp som dyr i seksuell sammenheng. Og det er kvalmt, synes jeg. 

Hva bruker du en sånn butt plugg til, hvorfor med revehale? 

• Liker 1
Skrevet

Og når det postes under seksualitet så blir det mennesker som kler seg opp som dyr i seksuell sammenheng. Og det er kvalmt, synes jeg. 

Hva bruker du en sånn butt plugg til, hvorfor med revehale? 

Jeg bruker den fordi jeg vil.. Gjerne på bdsm klubb 😃 Eller bare her hjemme. Revehale fordi den var finest. 

Det er mennesker som kler seg opp som FIKTIVE dyr. Det er langt langt fra beastilalitet. 

• Liker 2
Skrevet

Tenker ikke noe spesielt om dem sånn sett, synes det er fascinerende. Nå må det sies at furries er ikke seksuelt. Har sett en eller to dokumentarer om det og det at det er seksuelt blir feil å si. Det finnes alltid noen som er hakket verre og drar cosplay lengre enn de fleste. Du har ekstrem body modifaction blant de som driver med cosplay, hvor de endrer utsende sitt permanent ved bruk av operasjon og tatoveringer. Men andelen av de som driver med cosplay som er ekstreme er liten. Slik er det med furries også, i utgangspunktet så er det en form for cosplay, en hobby og ikke levestil eller seksuell fetisj. 

Jeg vil si slike folk er ofte nede på autismespekteret, men ikke alle, sånn at det er sagt. De fleste er mer sosial utilpass/manglende funksjon eller hvordan man skal forklare det på en respektfull måte. Nå er det grader av "annerledeshet sammen i en gruppe med likesinnede", men det jeg ville ha satt i samme gruppe annerledes-personer som furries er;

• Furries.
  • Cosplay med utkledning. 
  • Bronies/Voksne som liker My little Pony
  • Reborn mammaer
  • Anime/Kawaii/Japansk stil

Den sjeldne typen og det mest ekstreme er incels og de kan du finne over alt, men også i disse kategoriene/hobbyene/fandomene/whatever. 
Det er fåtall av disse som er ekstreme, slik om bruker furries som en seksuell fetisj, voksne som behandler dukker som ekte barn 24/7 uten pause, og incels. De fleste har det mer som en hobby enn en levestil. Noe som gir dem både glede og følelse av tilhørighet. 

Må kalle en spade for en spade, men ser ikke ned på dem sånn sett. Prøver å være så respektfull som mulig. Men det er ikke å skjule at de er utenfor det "normale A4". De får styre på med sitt og så lenger de ikke skader noen så synes jeg det bare er ganske så fascinerende.  

For de som ikke vet det;
Furries er ikke ekte dyr. Furries er mennesker i kostymer. Kostymene kan ligne på dyr, men de fleste er fiktive dyr og krysninger av ekte dyr og fiktive dyr og skapninger. Det er fåtallet som driver med sex i kostyme, disse butpluggene med pels er ikke synonymt med furries. Du er ikke kriminell eller politielsker fordi du bruker håndjern på soverommet. 🙄
Tror denne tråden er et forsøk på å gjøre narr av furries, siden det er plassert under seksualitet. Burde heller være under hobby. 

Anonymkode: ea536...2ca

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker den fordi jeg vil.. Gjerne på bdsm klubb 😃 Eller bare her hjemme. Revehale fordi den var finest. 

Det er mennesker som kler seg opp som FIKTIVE dyr. Det er langt langt fra beastilalitet. 

JEG har ikke kalt det for bestialske greier, jeg sa det seksualiserer dyr og for meg er det ekkelt. 

Jeg synes du seksualiserer rever, nå måtte jeg le høyt, en setning jeg ikke trodde jeg skulle skrive, men vi blir vel bare ikke enige 😁

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
SlemUlv skrev (4 minutter siden):

Høres fantastisk bra ut😉

Skrevet

JEG har ikke kalt det for bestialske greier, jeg sa det seksualiserer dyr og for meg er det ekkelt. 

Jeg synes du seksualiserer rever, nå måtte jeg le høyt, en setning jeg ikke trodde jeg skulle skrive, men vi blir vel bare ikke enige 😁

Men det er ikke seksualisering av dyr (det er forresten beastialitet), det er mennesker som kler seg opp som FIKTIVE dyr. *Sukk* 

Og nei, jeg er ingen rev. jeg har kun en butplugg med hale ;) 

• Liker 2
Skrevet

Tenker ikke noe spesielt om dem sånn sett, synes det er fascinerende. Nå må det sies at furries er ikke seksuelt. Har sett en eller to dokumentarer om det og det at det er seksuelt blir feil å si. Det finnes alltid noen som er hakket verre og drar cosplay lengre enn de fleste. Du har ekstrem body modifaction blant de som driver med cosplay, hvor de endrer utsende sitt permanent ved bruk av operasjon og tatoveringer. Men andelen av de som driver med cosplay som er ekstreme er liten. Slik er det med furries også, i utgangspunktet så er det en form for cosplay, en hobby og ikke levestil eller seksuell fetisj. 

Jeg vil si slike folk er ofte nede på autismespekteret, men ikke alle, sånn at det er sagt. De fleste er mer sosial utilpass/manglende funksjon eller hvordan man skal forklare det på en respektfull måte. Nå er det grader av "annerledeshet sammen i en gruppe med likesinnede", men det jeg ville ha satt i samme gruppe annerledes-personer som furries er;

• Furries.
  • Cosplay med utkledning. 
  • Bronies/Voksne som liker My little Pony
  • Reborn mammaer
  • Anime/Kawaii/Japansk stil

Den sjeldne typen og det mest ekstreme er incels og de kan du finne over alt, men også i disse kategoriene/hobbyene/fandomene/whatever. 
Det er fåtall av disse som er ekstreme, slik om bruker furries som en seksuell fetisj, voksne som behandler dukker som ekte barn 24/7 uten pause, og incels. De fleste har det mer som en hobby enn en levestil. Noe som gir dem både glede og følelse av tilhørighet. 

Må kalle en spade for en spade, men ser ikke ned på dem sånn sett. Prøver å være så respektfull som mulig. Men det er ikke å skjule at de er utenfor det "normale A4". De får styre på med sitt og så lenger de ikke skader noen så synes jeg det bare er ganske så fascinerende.  

For de som ikke vet det;
Furries er ikke ekte dyr. Furries er mennesker i kostymer. Kostymene kan ligne på dyr, men de fleste er fiktive dyr og krysninger av ekte dyr og fiktive dyr og skapninger. Det er fåtallet som driver med sex i kostyme, disse butpluggene med pels er ikke synonymt med furries. Du er ikke kriminell eller politielsker fordi du bruker håndjern på soverommet. 🙄
Tror denne tråden er et forsøk på å gjøre narr av furries, siden det er plassert under seksualitet. Burde heller være under hobby. 

Anonymkode: ea536...2ca

Tråden skulle IKKE Vært under seksualitet nei.

Skrevet

Men det er ikke seksualisering av dyr (det er forresten beastialitet), det er mennesker som kler seg opp som FIKTIVE dyr. *Sukk* 

Og nei, jeg er ingen rev. jeg har kun en butplugg med hale ;) 

JEG synes det, spørsmålet er jo hva man synes. Folk utkledd som dyr i seksuell setting = ikke bra. Folk utkledd som dyr ellers = hvem bryr seg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

JEG synes det, spørsmålet er jo hva man synes. Folk utkledd som dyr i seksuell setting = ikke bra. Folk utkledd som dyr ellers = hvem bryr seg. 

Så hvorfor bryr du deg? Når Furries generelt ikke involverer sex. *sukk*

Jeg tipper det ble lagt her, fordi OP kanskje ikke vet akkurat det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bare lurer på hva du synes?. Men så er jeg usikker på om folk flest her er ifra 1970 taller?

Anonymkode: 6145a...508

Jeg er født på 80-tallet, men jeg må si jeg syns det er litt ironisk at du er redd for at folk her dømmer furries, samtidig som du dømmer folk som ikke er fan av furries som gamle... 

Forøvrig så tenker jeg at folk får gjøre som de vil, så gjør jeg som jeg vil. :) (Så lenge det ikke går ut over noen så kan egentlig alle gjøre som det vil). 

Anonymkode: 4dc7c...833

• Liker 3
Skrevet

Så hvorfor bryr du deg? Når Furries generelt ikke involverer sex. *sukk*

Jeg tipper det ble lagt her, fordi OP kanskje ikke vet akkurat det. 

Jeg kan vel svare i tråder jeg som alle andre. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kan vel svare i tråder jeg som alle andre. 

Klart du kan, men det går også an å ta til seg ny informasjon, da denne blir gitt. 

Så nå vet du at Furries ikke generelt involverer sex, så da kan du slutte å bry deg 😃

• Liker 1
Skrevet

Hvis denne tråden ikke skal handle om sex, så burde den ikke ligge under seksualitet. 

Siden den er lagt under seksualitet, antar jeg at ts faktisk mener den skal handle om folk som tenner seksuelt på å kle seg ut som dyr.

Jeg hadde rygget dersom en date fortalte at han tenner på å kle sef ut som dyr. Det er ikke min cup of tea. Folk får gjøre som de vil, men jeg vil ikke være med.

Anonymkode: 53776...a05

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet i henhold til seksualitetsforumets retnignslinjer.

Aniria, mod

Gjest Kristina666
Skrevet

Syns det virker både gøy og spennende🤩

• 1 måned senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.11.2021 den 18.21):

Ekkelt.. sex med dyr er forbudt i Norge og jeg synes ikke noe om folk som seksualiserer dyr. 

Det er sannsynligvis ikke galt å ha sex med antropomorfe dyr som ikke er det samme som å gjøre det med vanlige dyr.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 18.11.2021 den 17.28):

Bare lurer på hva du synes?. Men så er jeg usikker på om folk flest her er ifra 1970 taller?

Anonymkode: 6145a...508

Jeg elsker Furries og jeg har vært Furry selv siden jeg var liten. Jeg har spesielt noen spesielle yndlings antropomorfe dyre karakterer og filmer, elsker å se mennesker og antropomorfe dyr sammen i film, TV show og spill spesielt siden jeg ville hat møtt en selv og syns at kostymene er er fine, kule og ligner på sports dyre maskoter.

Endret av FurryKvinne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...