Gå til innhold

HVa synes du om furries

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hva du synes?. Men så er jeg usikker på om folk flest her er ifra 1970 taller?

Anonymkode: 6145a...508

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke så mye om furries. Men har mye kroppshår til dame å være så kanskje jeg burde funnet meg en.

Anonymkode: 90a7a...47c

• Liker 1
Skrevet

Furries!! 😍

Er nesten fra 70 tallet :P Født 80.. ler. 

Skrevet

Ekkelt.. sex med dyr er forbudt i Norge og jeg synes ikke noe om folk som seksualiserer dyr. 

Anonymkode: c290c...c09

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ekkelt.. sex med dyr er forbudt i Norge og jeg synes ikke noe om folk som seksualiserer dyr. 

Uhm.. Du vet altså ikke hva furries er. 

Skrevet

Det er en seksuell parafili.

En internalisert bestialitet hvor man later som om man er et dyr/er utkledd i dyrekostyme og har sex med andre som gjør det samme.

Anonymkode: 23e5a...982

• Liker 4
Skrevet
SlemUlv skrev (1 minutt siden):

Uhm.. Du vet altså ikke hva furries er. 

Furries er dyr som er gitt menneskelige egenskaper, og som står oppreist som mennesker, og når det postes på seksualitet forumet så kan jeg synes det er kvalmt, ja. Hadde det vært under klær sko og mote så whatever. Kom ikke her og fortell meh at det er sååå uskyldig haha. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Furries er dyr som er gitt menneskelige egenskaper, og som står oppreist som mennesker, og når det postes på seksualitet forumet så kan jeg synes det er kvalmt, ja. Hadde det vært under klær sko og mote så whatever. Kom ikke her og fortell meh at det er sååå uskyldig haha. 

har du sett mange blå og rosa ulver i det siste? 
Eller drager? Grønne hunder og katter? :klo:

Furry (fra engelsk fur, som betyr pels) betegner en subkultur (på engelsk kalt furry fandom) eller et fellesskap som identifiserer seg med fiksjonelle, antropomorfe dyr med menneskelige personligheter og egenskaper.

Så fiksjonelle. Ikke faktisk dyr. 

Og:

2) Is being a furry just a sexual fetish?

No, though, like with any other fan interest (video games, comics, etc.) there are sexual themes present. While sexual activity with other furries (known as "yiffing," after the sound foxes make during sex) is part of the subculture for some, others maintain a non-erotic interest in the subject.
https://www.vox.com/2014/12/10/7362321/9-questions-about-furries-you-were-too-embarrassed-to-ask

• Liker 4
Skrevet

Nå er set postet under SEKSUALITET forumet..... get it? 

Skrevet
SlemUlv skrev (1 minutt siden):

har du sett mange blå og rosa ulver i det siste? 
Eller drager? Grønne hunder og katter? :klo:

Furry (fra engelsk fur, som betyr pels) betegner en subkultur (på engelsk kalt furry fandom) eller et fellesskap som identifiserer seg med fiksjonelle, antropomorfe dyr med menneskelige personligheter og egenskaper.

Så fiksjonelle. Ikke faktisk dyr. 

Og:

2) Is being a furry just a sexual fetish?

No, though, like with any other fan interest (video games, comics, etc.) there are sexual themes present. While sexual activity with other furries (known as "yiffing," after the sound foxes make during sex) is part of the subculture for some, others maintain a non-erotic interest in the subject.
https://www.vox.com/2014/12/10/7362321/9-questions-about-furries-you-were-too-embarrassed-to-ask

Hva i alle dager er poenget?

Anonymkode: 714f5...5f7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva i alle dager er poenget?

Poenget er at det er ikke snakk om beastiality. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå er set postet under SEKSUALITET forumet..... get it? 

Ja og? Ting kan fortsatt høre under seksualitet forumet, selv om det ikke direkte involverer sex! 
Personlig ville jeg ikke postet det her, men jeg er på forum hvor denne type ting er akseptert. 

Skrevet
SlemUlv skrev (Akkurat nå):

Poenget er at det er ikke snakk om beastiality. 

Nei, jeg spør om hva er poenget med furries som ikke bare tenner på det. Hvorfor er det en så stor greie?

Skrevet

Nei, jeg spør om hva er poenget med furries som ikke bare tenner på det. Hvorfor er det en så stor greie?

Det blir litt i samme gaten som cosplay. :)

• Liker 2
Skrevet

Furries? 

Aldri hørt begrepet, og jeg var ung på slutten av 70-tallet.

Anonymkode: 0c497...788

Skrevet
SlemUlv skrev (3 minutter siden):

Ja og? Ting kan fortsatt høre under seksualitet forumet, selv om det ikke direkte involverer sex! 
Personlig ville jeg ikke postet det her, men jeg er på forum hvor denne type ting er akseptert. 

Hadde noen postet om bløtkaker eller whatever her, som jeg hadde synes det var ekkelt å tenke på i sammenheng med sex, hadde jeg synes det var like kvalmende. Hvorfor skal det postes under seksualitet om det ikke direkte involverer sex, men det gjør det indirekte mener du? Så det ER noe seksualisert over det, så det bekrefter det jeg sa.. ekkelt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde noen postet om bløtkaker eller whatever her, som jeg hadde synes det var ekkelt å tenke på i sammenheng med sex, hadde jeg synes det var like kvalmende. Hvorfor skal det postes under seksualitet om det ikke direkte involverer sex, men det gjør det indirekte mener du? Så det ER noe seksualisert over det, så det bekrefter det jeg sa.. ekkelt. 

Igjen. FIKTIVE dyr! Altså har det ingenting med beastialitet å gjøre. 
Og nei, det trenger ikke inkludere sex, som jeg sa tidligere. 

• Liker 3
Skrevet

Igjen. FIKTIVE dyr! Altså har det ingenting med beastialitet å gjøre. 
Og nei, det trenger ikke inkludere sex, som jeg sa tidligere. 

Men skjønner ikke du hva jeg mener når jeg sier at det er EKKELT FORDI DET ER POSTET UNDER SEKSUALITET OG DERMED SEKSULAISERT! Om ts vil vite om furries så får hun poste det under hobby og fritid eller noe da. Er jo tydelig hva dette skal handle om når det er under seksualitet. Er ikke du enig i det? 

• Liker 3
Skrevet

Men skjønner ikke du hva jeg mener når jeg sier at det er EKKELT FORDI DET ER POSTET UNDER SEKSUALITET OG DERMED SEKSULAISERT! Om ts vil vite om furries så får hun poste det under hobby og fritid eller noe da. Er jo tydelig hva dette skal handle om når det er under seksualitet. Er ikke du enig i det? 

Men igjen, du prøver å få det til å fremstå som dyresex.. Noe det altså ikke er. 

• Liker 2
Skrevet

Men igjen, du prøver å få det til å fremstå som dyresex.. Noe det altså ikke er. 

Jeg har ikke sagt det. Jeg har sagt at dyresex er forbudt, og jeg synes ikke noe om folk som seksualiserer dyr. En furry er et dyr med menneskelige egenskaper, som står på to ben som et menneske, og når det får på seg kjønnsorganer og bryster som en kvinne, og sexy undertøy, på feks en ulv eller rev, så er det å seksualisere dyr og ekkelt for meg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...