AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Skrevet 18. november 2021 Har nå vært singel ganske mange år, litt pågrunn av at jeg ikke har vært klar for det. Begynner nå å kjenne litt på at dette gjør meg nesten deprimert. Får mye oppmerksomhet rundt gutter, men det stopper der og blir aldri noe mer enn det. Jeg føler ofte på at det ikke er rett eller at han trekker seg. hvordan takler dere det å være alene ? Anonymkode: ee80b...97c
Gjest AprilRyan Skrevet 18. november 2021 #2 Skrevet 18. november 2021 Jeg begynner snart på mitt 5. år som singel. Det er litt forskjellige grunner til det. Jeg er ganske sjenert av meg og heller ikke spesielt sosial av meg. Det i kombinasjon med at jeg gjør meg dårlig på nett er nok en ganske avgjørende faktor for at jeg ikke har truffet noen. I tillegg har jeg flyttet litt hit og dit og er kanskje ikke i den typiske etablerte fasen som mange på min alder er og ikke har jeg noe behov for å være det. Så jeg blir litt "skremt" av menn som virker veldig etablerte og som gjerne er lite åpne for endringer i livet sitt. Jeg er nok ikke alles kopp med te heller, men det er greit nok. Er ikke ute etter noen som er det heller. Noen ganger føles det veldig ensomt. Skulle gjerne hatt noen som kunne være prøvekanin for diverse matretter, noen å snakke med om alt mulig, noen å kose med osv. Ser etter en som både er venn og kjæreste. Jeg er heller ikke interessert i ons og den typen ting så treffer ikke menn for kortvarig moro. Andre ganger er det helt greit. Spesielt når jeg leser masse negativt om kvinner på min alder. Det er ikke måte på hvor fælt det er at kvinner er rundt 40 eller over det, men antar at det er fåtallet som har så ekstremt negative holdninger. I tillegg er jeg introvert og har ikke behov for noen som er på meg 24/7 så av og til føles det helt greit å være alene.
Engelbertine Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 Har vært singel i 10 år. Trodde først jeg bare ikke var klar for det, så har jeg hatt noen år hvor jeg gjorde endel halvhjerta forsøk på kontakt over Tinder uten at det ble noe særlig av fra min side, så har jeg bare de siste årene kommet fram til at jeg trives som singel og at jeg gjerne vil være singel og barnløs resten av livet. Men nå har det gått raka vegen åt en viss plass, for problemet var visst ikke at jeg ikke var klar for noe nytt eller alle de andre konklusjonene jeg har kommet fram til de siste 10 årene, det handlet rett og slett bare om at jeg ikke har truffet en som jeg virkelig har klaffet med eller blitt skikkelig tiltrukket av. Men det har jeg tydeligvis gjort nå! Bare vent, plutselig dukker det opp en i livet ditt også når du minst venter det! 1
Malursk Skrevet 18. november 2021 #4 Skrevet 18. november 2021 361 dager... Det er nøyaktig så lenge siden min elskede ektemann døde av kreft. Kan ikke se for meg en ny mann i mitt liv, får holde med de to sønnene våre ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #5 Skrevet 18. november 2021 Egentlig alltid. Noe kortvarig som egentlig ikke kan kalles et forhold, for 12 år siden. Har aldri prøvd dating pga. mye psykiske problemer, og er vant med å være alene. K32 Anonymkode: ddb7a...cd2 1
norw Skrevet 18. november 2021 #6 Skrevet 18. november 2021 Siden 2008, men har jo truffet damer i perioder. Har bare ikke vært i forhold med disse. Plager meg ikke, og jeg ser ikke for meg at jeg havner i et forhold med det første. Helt håpløst marked om man vil ha en litt ålreit kjæreste. 1
Nåleputa Skrevet 18. november 2021 #7 Skrevet 18. november 2021 Siden 2018. Har datet to stk, men ikke noe ordentlig kjæresteforhold.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #8 Skrevet 18. november 2021 3 uker 2 dager 12 timer 53 minutter og 23 sekunder i skrivende stund. Tilbake i hamsterhjulet atter en gang. Anonymkode: b4fdd...7b4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #9 Skrevet 18. november 2021 4 år. Min eks døde men jeg kjenner at jeg ønsker å finne kjærligheten igjen. Er bare altfor mange fallgruver og dårlige menn til at jeg risikerer å havne inn i noe nytt Anonymkode: 39303...eeb
Ittik Skrevet 18. november 2021 #10 Skrevet 18. november 2021 Har vel vært singel hele livet, bortsett fra typ småforhold på videregående. Hatt noen flørter opp gjennom, men aldri blitt noe mer. Skulle gjerne vært i et seriøst forhold, men, sånn har det ikke blitt. K40 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #11 Skrevet 18. november 2021 Var i et forhold i ca 10 år. Det tok slutt for litt over 4 år siden og jeg har siden vært singel. De to første årene prøvde jeg dating men jeg merket at jeg ikke var klar og at singellivet var godt for meg. Men de to siste årene her har jeg åpnet øynene litt mer igjen og har vært på et par dates men ikke truffet en mann jeg virkelig vil ha enda... I tillegg er jeg 100% alene med et barn og jobber så det er ikke så fryktelig mye tid og mulighet jeg har for å møte nye folk.. Men om jeg trives som singel? Jada. Jeg har alltid vært selvstendig.. Syns det er deilig å ikke ha noen andre å tenke på, kun meg (og barnet så klart) men savner jo å dele hverdagen med noen, Så håper det kan skje etter hvert.. Anonymkode: 4d1ba...cb5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #12 Skrevet 18. november 2021 Snitter på hvor lenge noen har vært singel er nok langt høyere er på KG enn ellers i samfunnet. Anonymkode: 7e955...160 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #13 Skrevet 19. november 2021 I drøyt to år. Kan ikke si jeg liker å være alene, men det går jo greit nok på et vis. Blir litt lei av mitt eget selskap og skulle gjerne hatt noen å dele ting med, men mistenker at dette kommer til å vare en stund. Anonymkode: 1d1c3...937
Engel Skrevet 19. november 2021 #15 Skrevet 19. november 2021 Jeg sier at jeg har vært singel i 6 år, etter samliv-ekteskap-familieliv på 18 år, men det er egentlig ikke helt sant. Hadde et forhold som varte i 1,5 år midt i de 6 årene der, men regner det liksom ikke helt med siden det kun holdt i forelskelserusen, ikke lengre.😉 2,5 år siden det tok slutt nå. Har hatt en lengre datingperiode med en etter det, men de siste 1,5 årene har generelt vært elendige på den fronten. Det positive er at jeg virkelig har det supert som singel nå, så selv om jeg ønsker meg en kjæreste så stresser jeg ikke. Har vel egentlig ikke tid til kjæreste heller akkurat nå...😅 Elsker å styre og bestemme alt selv jeg. Glad i alenetid også. Har noen single venninner og venninner med voksne barn som jeg finner på mye med, er aktiv i forbindelse med barnas aktiviteter (trener) og har kommet meg igang med et par aktiviteter jeg alltid har hatt lyst til å prøve. Møter masse hyggelige folk og har det supert, selv om den store kjærligheten ikke har dukket opp. Men det er nok mye enklere å være singel som godt voksen med barn enn ung voksen med lyst på barn. Så er glad jeg faktisk har hatt den samlivsfasen i mange år tross alt, selv om det ikke ble livet ut. Dermed er det ikke så stress med å komme dit igjen heller.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #16 Skrevet 19. november 2021 Siden 1998. Anonymkode: 02013...aa9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #17 Skrevet 19. november 2021 Åtte år i begynnelsen av desember. Og jeg er 31 år. Anonymkode: 84f71...b0d
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #18 Skrevet 19. november 2021 On 11/18/2021 at 1:22 PM, AnonymBruker said: hvordan takler dere det å være alene ? Anonymkode: ee80b...97c Blir så bitter at mennesker synes jeg er kjedelig og slitsom å være rundt. Anonymkode: 02013...aa9
Fluefisker1 Skrevet 19. november 2021 #19 Skrevet 19. november 2021 Har vært singel i 3 år. Det har vært litt dating i perioder i løpet av disse tre årene, men det endte ikke opp med noe forhold. Trives godt alene, er selvstendig og setter pris på egentid, men håper jo å finne en kvinne det klaffer med for forhold igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå