AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #1 Skrevet 18. november 2021 Hvis du har erfaringer med panikkangst… Hvordan opplever du det? Hvor ofte har du panikkanfall? Hva er tiggere for deg? Går du i terapi, hva har evt. fungert for at du føler deg bedre? Anonymkode: 9a10d...fe7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #2 Skrevet 18. november 2021 Hva med deg selv? Anonymkode: 2ff77...7c3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #3 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med deg selv? Anonymkode: 2ff77...7c3 Panikkanfall 2-3 ganger i uken, mye angst uten panikkanfall utover dette. Triggertanker er bla. at jeg er redd for å miste familiemedlem (siden jeg mistet familiemedlem brått), jobben min og redsel for å bli «gal» (psykose e.l.) Jeg går i terapi en gang i uken, er ganske nytt og jeg har såvidt begynt å føle noe «bedring». Det er ganske altoppslukende, og er sykemeldt fra jobben akkurat nå. Anonymkode: 9a10d...fe7
17.11 Skrevet 18. november 2021 #4 Skrevet 18. november 2021 Jeg aner ikke hva triggerne mine er, det kommer som lyn fra klar himmel. Så det er jo litt irriterende. Men jeg har perioder som er bedre, der jeg ikke har panikkangst på flere uker, og dårlige perioder, med anfall flere ganger om dagen. Og selvsagt alt i mellom. Men det er heldigvis mest av de gode periodene. Selv tror jeg det har mye med stress å gjøre. Går ikke i terapi, men prøver å bli bedre på egen hånd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå