Tosca Skrevet 8. oktober 2005 #1 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg har en Sony Ericsson K500 som av og til begynner å blinke rødt i av/på-knappen. Jeg får det ikke til å stoppe før jeg slår mobilen av og på igjen. Jeg har lest gjennom hele bruksanvisningen, men der står det ikke et ord om dette. Noen som har peiling? :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2005 #2 Skrevet 8. oktober 2005 Sony Ericsson mobiler pleier å lyse rødt når det er lite strøm igjen på dem
Tosca Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg har bare brukt halve strømmen, så det kan vel ikke være riktig? Mannen min har K700I, og den blinker aldri. Det må være en annen foklaring.
Jellyfish Skrevet 9. oktober 2005 #4 Skrevet 9. oktober 2005 Har samme telefon og samme problem. Begynte nå for litt siden, telefonen er litt over et halvt år gammel. Blinker når det er lite strøm, men nå for tiden begynner den når den her ca halvfull, og slutter igjen hvis jeg skrur den av og på. Den har fått litt hard medfart, så tenkte vel at det kom av det?
Tosca Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2005 Den har fått litt hard medfart, så tenkte vel at det kom av det? Min har ikke fått hard medfart, så det kan nok ikke være det. Jeg får vel ta den med inn i butikken der jeg kjøpte den når jeg er i nærheten. Det er jo ikke noe stort problem, men jeg irriterer meg over ting jeg ikke finner ut av. :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå