Gå til innhold

Våre fotografbilder


tps_0709

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Veronal

Kjempeflotte! Jeg er veldig glad i ikke-tradisjonelle bilder (tradisjonelle, kjedelige bilder = oppstilte bilder med sjattert bakgrunn *grøss*). Jeg synes slike bilder oftere klarer å få frem *personligheten* til objektene!

Navnet på fotografen, takk! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mortitia (ikke innlogget)

Må bare legge til at jeg synes ikke tradisjonelle bilder er noe kjedelige i det hele tatt. Vi har noen tradisjonelle og litt artige bilder hos oss. Det er litt kvast Veronal å kalle alle bilder som er tradisjonelle for kjedelige da :)

Bestevenninna mi brukte Jeanette Larsen når dem giftet seg. Vi brukte Kallen som også er kjempeflink.

Hilsen Mortitia 5+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig flotte bilder! Likte spesielt godt foto2 og foto4, der har fotografen virkelig fått fram flotte uttrykk og stemningen mellom dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronal
Må bare legge til at jeg synes ikke tradisjonelle bilder er noe kjedelige i det hele tatt. [...] Det er litt kvast Veronal å kalle alle bilder som er tradisjonelle for kjedelige da :)

Jeg synes dessverre det... :-? (Og enda verre blir det når fotografen lesser på med filter for å duse det ned i romantisk tradisjon. :P)

Min mening, som jeg står for. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei

Er stuedent ved norsk fotofagskole, synes bildene var veldig vellykket!

:D

Det med tradisjonelle og ikke tradisjonelle bilder er veldig smak og behag... Men selv synes jeg lle fotografer burde ta et par alternative bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen!!!

Jeg synes bildene var kjempeflotte. Likte spesielt det med buketten mot kjoleryggen. Alternative, originale bilder er utrolig moro synes jeg. Selv om man kanskje også må ha noen tradisjonelle "rett opp og ned" bilder også?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er helt enig i at bildene var nyyydelige !! Så romantiske !!

Vi skal ta bilder hos en lokal fotograf her, Fagerli. Hun tar også mange spesielle bilder som vi liker !!

Hun har webide her:

http://www.fotograf-fagerli.no

Hun har akkurat tatt noen bilder som hun har til utstilling av noen i en gammel tretrillebor, noen på gamle treski o.l. STILIG !!

idak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle kommentarene deres!

Vi er så fornøyde med alle bildene, at det å velge ut et (eller to?) til forstørrelse blir ikke lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...