Gå til innhold

K beauty

Ariande

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjøp på jolse.com billigste og beste utvalget. 

Anonymkode: 21058...f42

Aldri hørt om den siden, men må du ikke betale toll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skinsecret.no har masse K-Beauty. Det finnes også flere andre, men jeg har brukt den. Yesstyle er ikke norsk, men har mye, mye mer.

Anonymkode: 9e854...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker mye skincarejunkie og skinsecret men mange andre fører også k beauty også nå 

Endret av Blingblingtahei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariande skrev (20 timer siden):

Aldri hørt om den siden, men må du ikke betale toll?

Nei jolse har ikke toll. Det er den siden skincity og alle de andre norske sidene kjøper fra, også legger de på flere hundre kroner som pris i norsk nettbutikk. Kjøp heller rett fra kilden :)

Ting som koster 450 på skincity koster 150 på jolse og de har ofte gode tilbud på jolse med 30-70%, og perioder med gratis frakt. Følg med f eks under blackweek. I fjor fikk jeg en krem der for 3$ som egentlig kostet 18$ der og 379 i norsk nettbutikk. Og ja produktene er ekte 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaur skrev (6 minutter siden):

Nei jolse har ikke toll. Det er den siden skincity og alle de andre norske sidene kjøper fra, også legger de på flere hundre kroner som pris i norsk nettbutikk. Kjøp heller rett fra kilden :)

Ting som koster 450 på skincity koster 150 på jolse og de har ofte gode tilbud på jolse med 30-70%, og perioder med gratis frakt. Følg med f eks under blackweek. I fjor fikk jeg en krem der for 3$ som egentlig kostet 18$ der og 379 i norsk nettbutikk. Og ja produktene er ekte 

Jolse i seg selv har ikke toll, og de sender pakken som "gave", de kan likevel ikke garantere at pakken ikke blir stoppet i tollen og det er du som kunde som må betale. Det står også at hvis pakken blir stoppet så kan du decline og du vil få pengene tilbake når pakken kommer tilbake til de. Det er også en helt sinnsyk lang leveringstid.. Måtte lese litt 😵 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blingblingtahei skrev (1 time siden):

Jolse i seg selv har ikke toll, og de sender pakken som "gave", de kan likevel ikke garantere at pakken ikke blir stoppet i tollen og det er du som kunde som må betale. Det står også at hvis pakken blir stoppet så kan du decline og du vil få pengene tilbake når pakken kommer tilbake til de. Det er også en helt sinnsyk lang leveringstid.. Måtte lese litt 😵 

Ja hvis pakken plutselig blir stoppet i tollen kan man bare nekte å hente den ut så sendes den i retur og man får igjen pengene. Ikke noe problem. Det har aldri skjedd meg de sikkert 40 pakkene jeg har bestilt derfra og jeg pleier å få pakken innen 2-3 uker :)

Nekter å kjøpe fra overprisete norske kjeder som ikke gjør annet enn å utnytte kapitalismen og tjene fett mellomlegg når man kan få produktene billig rett fra kilden selv, men du står såklart fri til å handle fra hvor du vil! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Kaur skrev (På 18.11.2021 den 23.16):

Brukte jolse, og fikk pakken kjemperaskt! Og ingen toll 😂❤️ Skal bruke den siden igjen, tusen takk for tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariande skrev (18 minutter siden):

Brukte jolse, og fikk pakken kjemperaskt! Og ingen toll 😂❤️ Skal bruke den siden igjen, tusen takk for tips!!

Bare hyggelig! Jeg fikk pakke derfra i går jeg også 🤩 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå ble jeg nysgjerrig 🤩 Handler en del på Skincity, hva slags merker har de på Jolse som også selges på Skincity? 

Anonymkode: 5395e...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.11.2021 den 2.33):

Kjøp på jolse.com billigste og beste utvalget. 

Anonymkode: 21058...f42

Er du fornøyd med produktene der 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...

Hei! Jeg fant jolse her om dagen, og leste det dere skrev, men ser at det er fra 2021. Jeg lurte på om det fortsatt ikke er toll avgift på jolse eller om reglene har endret seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...