Gå til innhold

Fullvaksinert eller uvaksinert?

Hvor mange på KG er fullvaksinerte?  

222 stemmer

1. 1. Er du fullvaksinert eller uvaksinert?

• Fullvaksinert
      131
    • Uvaksinert
      91

Anbefalte innlegg

Skrevet
Warrior skrev (19 timer siden):

Skal ta de alle :) 

Det er jo positivt at de som ønsker vaksiner ganske ofte får tilbud om dette. Jeg er for valgfrihet.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
nebbete fugl skrev (20 timer siden):

Og 4. dose, 5. dose, 6. dose osv da formoder man. Lykke til.

Selvsagt! Akkurat som jeg vaksinerer meg mot influensa hvert år.

• Liker 8
Skrevet
Tussa84 skrev (7 minutter siden):

Det er jo positivt at de som ønsker vaksiner ganske ofte får tilbud om dette. Jeg er for valgfrihet.

Vi er alle for valgfrihet

• Liker 2
Skrevet
Tuba skrev (40 minutter siden):

Vi er alle for valgfrihet

Vi har da nok av mennesker her på forunet som mener denne vaksinen skulle vært påtvunget.

• Liker 3
Skrevet
zemer skrev (På 19.11.2021 den 10.53):

Nå er vel snart fullvaksinert som uvaksinert å regne.

Ja, takket være alle de frivillige uvaksinerte 

• Liker 4
Skrevet
Festlig skrev (3 minutter siden):

De har null innvirkning på hvilken effekt caksinene har på de vaksinerte 

• Liker 6
Skrevet
Festlig skrev (2 minutter siden):

Enig med deg i det, men det er bare en del av årsaken. Det er mange som blåser i smittevern og håndhygiene og oppsøker trengsel, og det gjelder for begge grupper.  Jeg kunne aldri funnet på å oppsøke slikt med vilje.

Skrevet

Fullvaksinert. Skal få dose 3 om noen dager.

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig har jeg tatt de 2 dosene, og jeg tar dose 3 når jeg får tilbudet om det.

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, brudd på retningslinjene på korona-rommet og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet
molly83 skrev (49 minutter siden):

Tatt 1 dose og angrer..

Uffda, håper alt er bra med deg!

Skrevet
Tussa84 skrev (6 minutter siden):

Det er også ganske provoserende at vaksinerte inbilder seg at vaksinene deres ikke virker dersom noen i nærheten er uvaksinerte. Vaksinerte kan like gjerne bli smittet av andre vaksinerte.

Jeg vet ikke  hvor mange ganger det har blitt informert om at en blir ikke immun eller smittefri av vaksiner, men en er MINDRE smittefarlig enn uvaksinerte , og hele vaksinen er ment å sørge for at det er mindre sjanse for å bli veldig syk . 
Nå er det amerikanske tilstander her . 
Mange som går rundt og synes det var bedre før vaksinen kom og at vaksinen har null virkning . 
Bruker en hodet, avstand og håndvask så burde det hjelpe på. 
Jeg tror innerst inne at vaksinemotstandere håper at vi andre kjører på med vaksiner sånn at de sjøl kan puste lettere 

• Liker 4
Skrevet (endret)
Festlig skrev (9 minutter siden):

Jeg vet ikke  hvor mange ganger det har blitt informert om at en blir ikke immun eller smittefri av vaksiner, men en er MINDRE smittefarlig enn uvaksinerte , og hele vaksinen er ment å sørge for at det er mindre sjanse for å bli veldig syk . 
Mange som går rundt og synes det var bedre før vaksinen kom og at vaksinen har null virkning . 
Jeg tror innerst inne at vaksinemotstandere håper at vi andre kjører på med vaksiner sånn at de sjøl kan puste lettere 

Et av poengene med vaksinen er å bli mindre mottakelig for smitte. Da har det ingenting å si om den smittede på siden av deg er vaksinert eller uvaksinert. 

Hvordan mener du kortsiktige symptomer av en influensavaksine skal ha noe å si for hvorvidt covidvaksinene kan ha skadevirkninger på lang sikt?

Endret av PetterKanin
  • Liker 2
Skrevet
Festlig skrev (11 minutter siden):

Jeg ønsker virkelig at ingen skal føle seg presset til å ta en eneste vaksine. Dersom man vil det selv, ja. Ingen skal utsette noen for vaksinepress. Det er umoralsk.

• Liker 5
Skrevet
PetterKanin skrev (3 minutter siden):

Et av poengene med vaksinen er å bli mindre mottakelig for smitte. Da har det ingenting å si om den smittede på siden av deg er vaksinert eller uvaksinert. 

Hvordan mener du kortsiktige symptomer av en influensavaksine skal ha noe å si for hvorvidt covidvaksinene kan ha skadevirkninger på lang sikt?

Jeg vet bare at jeg har fått mere bivirkninger av influensavaksinen eller Pfeizervaksinen. 
Jeg har fanget opp at vanligvis så får forskere mye mindre økonomisk tilskudd og bidrag til å utvikle vaksiner, enn hva som ble lagt på bordet for å utvikle denne vaksinen. 
Det var ubegrensede midler, og jeg regner med at det var et mye større antall av mannskap for å utvikle vaksiner mot covid-19. 

Pandremix-vaksinen derimot hadde et annet utgangspunkt. Der dukket det opp mange  bivirkninger ganske raskt og. 
Det var ikke den tyngden bak forarbeidet heller  

• Liker 2
Skrevet
Festlig skrev (Akkurat nå):

Jeg vet bare at jeg har fått mere bivirkninger av influensavaksinen eller Pfeizervaksinen. 
Jeg har fanget opp at vanligvis så får forskere mye mindre økonomisk tilskudd og bidrag til å utvikle vaksiner, enn hva som ble lagt på bordet for å utvikle denne vaksinen. 
Det var ubegrensede midler, og jeg regner med at det var et mye større antall av mannskap for å utvikle vaksiner mot covid-19. 

Pandremix-vaksinen derimot hadde et annet utgangspunkt. Der dukket det opp mange  bivirkninger ganske raskt og. 
Det var ikke den tyngden bak forarbeidet heller  

Pandermix hadde mindre ressurser, men bortsett fra det er det lite forskjell. Man kan ikke si noe  sikkert om langtidsvirkningene før det har gått lang tid. Det må man bare forholde seg til.

• Liker 3
Skrevet
Tussa84 skrev (7 minutter siden):

Jeg ønsker virkelig at ingen skal føle seg presset til å ta en eneste vaksine. Dersom man vil det selv, ja. Ingen skal utsette noen for vaksinepress. Det er umoralsk.

Men om du er utsatt helsemessig og får beskjed om å ta vaksiner, også den 3.dosen og i tillegg får beskjed om at dine nærmeste bør være fullvaksinerte. 
Hva gjør en da ? 
Jeg lurer på hvilken løsning motstanderene foreslår istedenfor vaksinen ? 

• Liker 2
Skrevet
Festlig skrev (1 minutt siden):

Men om du er utsatt helsemessig og får beskjed om å ta vaksiner, også den 3.dosen og i tillegg får beskjed om at dine nærmeste bør være fullvaksinerte. 
Hva gjør en da ? 
Jeg lurer på hvilken løsning motstanderene foreslår istedenfor vaksinen ? 

Hva skulle være annerledes enn ellers her? Man takket ja om man øsnker den, og nei om man ikke ønsker den.

• Liker 3
  • Opprett ny...