AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #1 Del Skrevet 17. november 2021 Jeg trener og trener men den rumpa mi blir aldri spretten og stram. Den henger skikkelig flat. Ligner en ballong med alt for lite luft. Resten av kroppen bygger seg utrolig lett muskulør. men ikke den j'%&% rumpa. Har trent hele livet, er nå 35, men nå begynner jeg å gi opp. Har i perioder i livet trent bodybuiling med egne trenere. Så det skal liksom ikke stå på teknikk og kosthold. er utrolig kjedelig å jobbe for noe som man aldri nå. faktisk ganske deprimerende. Kan jeg skylde på genetikk? Anonymkode: 05495...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym373 Skrevet 17. november 2021 #2 Del Skrevet 17. november 2021 Hvordan har progresjonen vært i øvelser som hiptrust, markløft , sumo markløft og knebøy med stopp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 17. november 2021 #3 Del Skrevet 17. november 2021 Hva slags styrketrening har du trent? Hvilke øvelser? Hvordan har treningsprogrammet sett ut? Har du vært konsekvent? Hvor mye cardio trener du utenom? Hva med kosthold? Spiser du i kalorioverskudd og nok proteiner? Det er så mye som spiller inn her; du må nesten gi litt mer informasjon sånn at folk eventuelt kan gi noen råd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #4 Del Skrevet 17. november 2021 Før Kari J ble gæren hadde hun morgentrening på TV2, og jeg lærte av henne at det er lurt å stramme rumpa noen ganger om dagen mens man sitter. Det gjør faktisk en forskjell, og jeg har en ganske spretten rumpe, selv i perioder det jeg faller litt av trening Anonymkode: a9e8a...bdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #5 Del Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Før Kari J ble gæren hadde hun morgentrening på TV2, og jeg lærte av henne at det er lurt å stramme rumpa noen ganger om dagen mens man sitter. Det gjør faktisk en forskjell, og jeg har en ganske spretten rumpe, selv i perioder det jeg faller litt av trening Anonymkode: a9e8a...bdb Dette er bare tull, kjør knebøy markløft , hiptrust så får man stram rumpe. Anonymkode: d5ea9...ae9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 18. november 2021 #6 Del Skrevet 18. november 2021 Hvilke øvelser? Hvor ofte? Hvor mange sett or repetisjoner? i tillegg til de nevnte øvelsene her anbelafer jeg å 1) legge inn noen aktiveringsøvelser for å faktisk kjenne at du arbeider med riktig muskel. Og 2) inkludere ettbensøvelser 3) jobbe med glutues minimus og medius i tillegg (ta et Google søk etter øvelser men typisk øvelser med utoverføring av benet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #7 Del Skrevet 18. november 2021 Jeg har sånn rompe men trener ikke. Har skikkelig svai i rygg og da blir rassa sånn. Anonymkode: eb0c8...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå