AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #21 Skrevet 18. november 2021 Jeg hadde løpt laaangt avgårde var jeg ts. Anonymkode: 1d5f0...e59
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #22 Skrevet 18. november 2021 Hvorfor kaste bort tiden på en som ikke vet hva han vil? Anonymkode: 1d5f0...e59
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #23 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Da vi hadde litt alkohol forrige gang sa han at han var bi. Jeg ble veldig overrasket .... Han sa neida etterpå, men mente at han ikke hadde hatt noe imot å ha sex med en mann. Ta en prat med han om hva han vil. Vil han roe seg med en kvinne? Jeg datet en fyr som var ganske femi, og begynte å mase om 3 kant og anal etter bare to mnd. Noen har ikke ro i seg og skal teste alt. Da får de teste først ikke dra damer inn i det som bare vil finne en fyr og roe ned. Vil han ha en mann så får han teste en mann. Og hva vil du? vil du ha et litt sånt "fritt" sexliv? eller vil du roe ned med en person? Det du vil er viktig, og det han vil er viktig, begge ønsker fortjener respekt, men det er ikke respektfult å dra den andre inn i noe eksplorativt om de ikke ønsker det. Da finner man seg en likesinnet som vil det samme. Anonymkode: f1bfb...9b0
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #24 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Han har jo sagt rett ut at han liker menn. Det betyr ikke at han ikke liker damer. Han sier han er bi, liker både damer og menn så du kan nok stole på at han liker deg hvis han sier eller oppfører seg som det. Bifile menn er veldig bra kjærestemateriale for de har ofte god kontakt med følelsene sine og leker ikke tøffe machoskall som mange heterofile menn gjør som føler seg "tøffel" og umanndig av å være snill og romantisk. Anonymkode: 0da1b...740 Åh vær så snill, la oss droppe denne fordommen mot heterofile menn! Bifile menn er som alle andre menn, de kan være utro, slå eller vær i dårlig kontakt med sine følelser, eller så kan de være romantiske, fantastiske osv. Slutt med den romantiseringen av bifile menn. Anonymkode: 479cf...bd7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #25 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Dater en som bor i nærheten her. Han er ekstremt kjekk, veldig pen. Ikke femi i væremåten. Da vi hadde litt alkohol forrige gang sa han at han var bi. Jeg ble veldig overrasket .... Han sa neida etterpå, men mente at han ikke hadde hatt noe imot å ha sex med en mann. Da følte jeg plutselig at jeg bare er en slags test for han. Han er veldig på meg, vil møte meg og sier han er betatt av meg. Altså, jeg blir litt forvirret... Han sendte meg et bilde av seg selv nettopp - med filter av falske vipper. Sminkeansikt. Ville dere vært itvil her? Kan han være homo uten at han innrømmer dette? Jeg har en homofil bestevenn, så kanskje han vil komme mer inn på meg for å nå han..? Jeg vet ikke.... Han er 42. Anonymkode: 745b1...835 Forstår godt din bekymring. Er selv i forhold med en bifil mann og det er mye opp og ned. Jeg skal ikke snakke på vegne av alle bifile der ute, men jeg kjenner til flere kvinner som sliter med sine bifile menn. Grunnen er at de kan ha problemer med å "lande" på noe. Noen av de kan slite med disse følelsene om hvem de vil være med, hvem de er og hva de vil. Det er en mindfuck. Så om du velger å ta et steg med en bifil mann, vær forberedt på å ta samtalen før du går inn i forholdet og vær forberedt på mye tvil. Lykke til. Anonymkode: 479cf...bd7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå