AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Dater en som bor i nærheten her. Han er ekstremt kjekk, veldig pen. Ikke femi i væremåten. Da vi hadde litt alkohol forrige gang sa han at han var bi. Jeg ble veldig overrasket .... Han sa neida etterpå, men mente at han ikke hadde hatt noe imot å ha sex med en mann. Da følte jeg plutselig at jeg bare er en slags test for han. Han er veldig på meg, vil møte meg og sier han er betatt av meg. Altså, jeg blir litt forvirret... Han sendte meg et bilde av seg selv nettopp - med filter av falske vipper. Sminkeansikt. Ville dere vært itvil her? Kan han være homo uten at han innrømmer dette? Jeg har en homofil bestevenn, så kanskje han vil komme mer inn på meg for å nå han..? Jeg vet ikke.... Han er 42. Anonymkode: 745b1...835
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #2 Skrevet 17. november 2021 Mistenker? Han har jo sagt rett ut at han er bi og dermed liker menn. Og kvinner. 😅 Anonymkode: 0e35e...e91 15
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #3 Skrevet 17. november 2021 Vet du ikke hva bifil betyr? Jeg er så sinnsykt lei av at folk tror bifile egentlig er homo/lesbiske, at det bare er en fase osv. Visste du at bifile er den gruppen i LHB-universet som har det aller verst, psykisk sett? De eneste som har det verre og som statistisk sett forsøker å ta livet sitt oftere enn dem er transfolk (T). Årsaken? Fordommer. Fordommer som dem du fremsetter her. Du er helseskadelig for andre, TS. Les deg opp og bli et bedre medmenneske. Anonymkode: b14b9...e30 12
Hannah80 Skrevet 17. november 2021 #4 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet du ikke hva bifil betyr? Jeg er så sinnsykt lei av at folk tror bifile egentlig er homo/lesbiske, at det bare er en fase osv. Visste du at bifile er den gruppen i LHB-universet som har det aller verst, psykisk sett? De eneste som har det verre og som statistisk sett forsøker å ta livet sitt oftere enn dem er transfolk (T). Årsaken? Fordommer. Fordommer som dem du fremsetter her. Du er helseskadelig for andre, TS. Les deg opp og bli et bedre medmenneske. Anonymkode: b14b9...e30 Nå syns jeg du var unødvendig hard mot ts. Er hun helseskadelig for andre? Virkelig? 6
Gjest Alterego666 Skrevet 17. november 2021 #5 Skrevet 17. november 2021 Det viktigste er vel at han er ærlig med deg, så får dere/du ta det derfra.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #6 Skrevet 17. november 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Vet du ikke hva bifil betyr? Jeg er så sinnsykt lei av at folk tror bifile egentlig er homo/lesbiske, at det bare er en fase osv. Visste du at bifile er den gruppen i LHB-universet som har det aller verst, psykisk sett? De eneste som har det verre og som statistisk sett forsøker å ta livet sitt oftere enn dem er transfolk (T). Årsaken? Fordommer. Fordommer som dem du fremsetter her. Du er helseskadelig for andre, TS. Les deg opp og bli et bedre medmenneske. Anonymkode: b14b9...e30 Dette er litt røft sagt, men meningen er god. Les dette og tenk over det, TS. Anonymkode: 1c16a...d3b 4
Hannah80 Skrevet 17. november 2021 #7 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er litt røft sagt, men meningen er god. Les dette og tenk over det, TS. Anonymkode: 1c16a...d3b Nå er det jo faktisk noen som "kommer ut" som bifil først, fordi det føles litt tryggere. For deretter å kun identifisere seg som homo, litt senere. Skjønner jo at ts lurer. 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #8 Skrevet 17. november 2021 Han har jo sagt rett ut at han liker menn. Det betyr ikke at han ikke liker damer. Han sier han er bi, liker både damer og menn så du kan nok stole på at han liker deg hvis han sier eller oppfører seg som det. Bifile menn er veldig bra kjærestemateriale for de har ofte god kontakt med følelsene sine og leker ikke tøffe machoskall som mange heterofile menn gjør som føler seg "tøffel" og umanndig av å være snill og romantisk. Anonymkode: 0da1b...740 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #9 Skrevet 17. november 2021 Hannah80 skrev (41 minutter siden): Nå syns jeg du var unødvendig hard mot ts. Er hun helseskadelig for andre? Virkelig? Det er notert. Ja. Ja. Les deg opp du også, alle kan og bør jobbe med å bli bedre (med)mennesker. Anonymkode: b14b9...e30
Hannah80 Skrevet 17. november 2021 #10 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er notert. Ja. Ja. Les deg opp du også, alle kan og bør jobbe med å bli bedre (med)mennesker. Anonymkode: b14b9...e30 Slutt med det svadaet. Jeg er homo selv, og kjenner mange som har sagt at de er bifile, før de står frem som lesbiske/homofile. Slutt å bli krenket på egne og andres vegne. 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #11 Skrevet 17. november 2021 Hannah80 skrev (2 minutter siden): Slutt med det svadaet. Jeg er homo selv, og kjenner mange som har sagt at de er bifile, før de står frem som lesbiske/homofile. Slutt å bli krenket på egne og andres vegne. Gå foran som et godt eksempel og slutt med ditt eget svada. Jeg er også homo og i motsetning til deg har jeg oversikt over forskningen på feltet. Slutt å bli krenket av kjedsomhet. Anonymkode: b14b9...e30 1
Hannah80 Skrevet 17. november 2021 #12 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gå foran som et godt eksempel og slutt med ditt eget svada. Jeg er også homo og i motsetning til deg har jeg oversikt over forskningen på feltet. Slutt å bli krenket av kjedsomhet. Anonymkode: b14b9...e30 Poenget er at ts ikke er et dårlig menneske, selv om hun stiller spørsmål om daten sin legning. 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #13 Skrevet 17. november 2021 Haha sendte sminkefilter-smiley med lange vipper og brukte sminke til dsglig og gestikulerte som homofile ofte gjør, men han sa aldri noe. Mulig eksen min er bi. Anonymkode: 1ff22...48d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #14 Skrevet 17. november 2021 Hannah80 skrev (16 minutter siden): Slutt med det svadaet. Jeg er homo selv, og kjenner mange som har sagt at de er bifile, før de står frem som lesbiske/homofile. Slutt å bli krenket på egne og andres vegne. Dette er godt sagt, og dine observasjoner stemmer også godt med mine erfaringer. Anonymkode: a3e7e...7c8 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #15 Skrevet 17. november 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Vet du ikke hva bifil betyr? Jeg er så sinnsykt lei av at folk tror bifile egentlig er homo/lesbiske, at det bare er en fase osv. Visste du at bifile er den gruppen i LHB-universet som har det aller verst, psykisk sett? De eneste som har det verre og som statistisk sett forsøker å ta livet sitt oftere enn dem er transfolk (T). Årsaken? Fordommer. Fordommer som dem du fremsetter her. Du er helseskadelig for andre, TS. Les deg opp og bli et bedre medmenneske. Anonymkode: b14b9...e30 Å være bifil alene kvalifiserer ikke til å ha så sterke psykiske problemer altså. SÅ lei av å lese sånne sarte og PK innlegg som det her. Jo mer stakkarsligjøring jo mer sarte og offermentalitet i samfunnet. Viktig å ha fokus på psykisk helse altså, men at ts er helseskadelig for andre fordi hun mistenker at mannen hun dater liker menn? Oh, come on! 😂 Kvinneguiden når stadig nye høyder. Hvem er det som kritiserer bi/homofile? Ikke Ts hvertfall. Blir dette det nye Black Lives Matter? 🤔 Eller, glemte ett lite øyeblikk at Lgbtq er samme type Karen miljø. Anonymkode: 91f80...e07 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #16 Skrevet 17. november 2021 Han er jo bi. Jeg syns det er en uting å anta at å være bi er å ikke tørre å si man er homofil. Det er faktisk en egen legning, og da må man lytte til det. Sier som andre her at bifile ofte blir diskriminert nettopp fordi mange antar de bare ikke tørr si de er homofile. Lærer ikke folk at seksualitet kan skifte gjennom livet? At kanskje man er bi nå, men om 10 år så foretrekker man kun eget kjønn. Eller motsatt Anonymkode: 317b6...385 1
r0llz Skrevet 17. november 2021 #17 Skrevet 17. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har jo sagt rett ut at han liker menn. Det betyr ikke at han ikke liker damer. Han sier han er bi, liker både damer og menn så du kan nok stole på at han liker deg hvis han sier eller oppfører seg som det. . Anonymkode: 0da1b...740 Dette . Når TS er sier at hun mistenker at han liker menn tenker jeg at hun ikke vet hva bifil betyr . Endret 17. november 2021 av r0llz
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #18 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mistenker? Han har jo sagt rett ut at han er bi og dermed liker menn. Og kvinner. 😅 Anonymkode: 0e35e...e91 Han trakk den jo tilbake. Ts Anonymkode: 745b1...835 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #19 Skrevet 17. november 2021 Slapp av... Jeg har en bestevenn som er homofil, så har ingenting med det å gjøre. Jeg vil ikke date en homofil mann. Jeg selv er ikke i nærheten av å være bi ei gang, er kun menn i mitt hode. Men respekterer fullt og helt andres legning❤ ikke misforstå. TS Anonymkode: 745b1...835 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #20 Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Dater en som bor i nærheten her. Han er ekstremt kjekk, veldig pen. Ikke femi i væremåten. Da vi hadde litt alkohol forrige gang sa han at han var bi. Jeg ble veldig overrasket .... Han sa neida etterpå, men mente at han ikke hadde hatt noe imot å ha sex med en mann. Da følte jeg plutselig at jeg bare er en slags test for han. Han er veldig på meg, vil møte meg og sier han er betatt av meg. Altså, jeg blir litt forvirret... Han sendte meg et bilde av seg selv nettopp - med filter av falske vipper. Sminkeansikt. Ville dere vært itvil her? Kan han være homo uten at han innrømmer dette? Jeg har en homofil bestevenn, så kanskje han vil komme mer inn på meg for å nå han..? Jeg vet ikke.... Han er 42. Anonymkode: 745b1...835 snakker han lit femi da? kansje jeg har datet han hehehe. Begynner hans fornavn på C? litt langt navn? Anonymkode: f1bfb...9b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå