Gjest Purple Skrevet 8. oktober 2005 #1 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Elkjøp har kampanje neste uke med en del ting jeg trenger (hvitevarer). Men jeg trenger dem ikke før i slutten av november. Noen som vet om jeg kan bestille dem nå til kampanjepris, men vente med å få dem levert til da? Eller må man ta med seg varene hjem med en gang, siden det er en tidsbegrenset kampanje? Endret 8. oktober 2005 av Purple
miss77 Skrevet 8. oktober 2005 #2 Skrevet 8. oktober 2005 Egentlig ikke peiling, men svarer allikevel. Bestilte hvitevarer på Expert i fjor, og ba da om å få varene tilkjørt to uker etter at vi kjøpte varene. Det var ikke noe problem. Det som kan være problemet i forhold til slike kampanjer er jo at de ofte kjører kampanjer i forbindelse med at nye modeller er på vei inn og de dermed trenger lagerplass. Ville ikke forventet at de skulle lagre varene mine i nesten 2 mnd, men de lever jo av å selge varene sine også... Skader ikke å spørre!!
Nella Skrevet 8. oktober 2005 #3 Skrevet 8. oktober 2005 Det pleier å gå det. Men det kan være at de vil du skal betale for de når du bestiller, evnt et depositum når det skal stå ei stund. Må ikke ta med noe hjem med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå