AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Da jeg skulle ut å kjøre her om dagen så jeg plutselig mens jeg kjørte at det hang en parkeringsbot veldig tett krøllet sammen rundt vindusviskeren. Den falt så klart av før jeg fikk stoppet bilen, stor vei med mye fart så finner ikke den igjen. Kan vi finne igjen boten noe sted hvis vi søker på reg. nummer? Eller hvordan funker bøter når man har mistet boten? Jeg vet ikke hvor vi kan ha fått parkeringsbote , da vi kjørte mye rundt dagen før og ikke har stått ulovlig noe som vi vet om. Før jeg kjørte sto jeg helt vanlig parkert utenfor huset mitt med p-bevis veldig lett synlig (borettslag) Anonymkode: 71742...32a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #2 Skrevet 17. november 2021 Du får nok en betalingsoppfordring etter hvert. Anonymkode: 3d1cf...87c
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #3 Skrevet 17. november 2021 Du vil få en purring på denne Anonymkode: 80aae...9ab
Eignarf Skrevet 19. november 2021 #4 Skrevet 19. november 2021 Kanskje noen andre fikk bot, og la den på deres vindu i håp om at dere skulle betale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå