AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #1 Skrevet 17. november 2021 Hvordan var sykdomsforløpet ditt? Har nettopp hadd barn med RS-virus her. Nå er jeg selv på dag 4 med halsvondt, hodepine, mye slimhoste, vondt i kroppen og dårlig form. Hadde lett feber i starten men ikke nå. Tatt covid-test (negativ). Har tatt influensavaksine for 1 mnd siden også. Føler denne sykdomsperioden er så seig! Anonymkode: 92570...0ca 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #2 Skrevet 17. november 2021 Jepp, her også. Anonymkode: 44b15...4ef
sicario Skrevet 17. november 2021 #3 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan var sykdomsforløpet ditt? Har nettopp hadd barn med RS-virus her. Nå er jeg selv på dag 4 med halsvondt, hodepine, mye slimhoste, vondt i kroppen og dårlig form. Hadde lett feber i starten men ikke nå. Tatt covid-test (negativ). Har tatt influensavaksine for 1 mnd siden også. Føler denne sykdomsperioden er så seig! Anonymkode: 92570...0ca Hanglet litt i 3 dager før jeg ble skikkelig dårlig. På 4 dagen med konstant nysing, tett nese, slimhoste, vondt i hals og kjeve (lymfer). skikkelig seig jævel..
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #4 Skrevet 17. november 2021 Ikke så veldig syk, men hoste som henger i pluss øyebetennelse. Anonymkode: 44b15...4ef
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #5 Skrevet 17. november 2021 Mistenker det er rs virus her i hus og.. Anonymkode: c5766...41c
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #6 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jepp, her også. Anonymkode: 44b15...4ef Men er det slik at man må teste seg for RS-virus? Jeg vet jo ikke om det er det jeg har..det er egentlig ikke så nøye hva det er jeg har, bare jeg kan bli frisk snart! Føler det er så flaut å skrive melding til sjefen hver.eneste.dag; Kommer ikke imorgen heller 🥴 Anonymkode: 92570...0ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå