Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #1 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg har tenkt å laste ned en del julemusikk ( jeg vet det er tidlig, men da har jeg alt klart). Vil gjerne ha norske julesanger og da gjerne hele album (men det må ikke være det). F.eks:Jul på månetoppen, P4 julefavoritter, NIDAROSDOMMENS GUTTEKOR, Jul I Norske Stuer, Absolute Jul osv. Jeg kunne også tenkt meg å laste ned julefilmer. Er det mulig å laste ned filmer som er tekstet på norsk? Hvilket fildelingprogram anbefaler dere å bruke for å laste ned det jeg har nevnt? Jeg har en del musikk som jeg kan dele.
minienthe Skrevet 8. oktober 2005 #2 Skrevet 8. oktober 2005 DC++ har endel norske hub`s, du kan jo sjekke der ? filmer tekstet på norsk har jeg ikke funnet men derimot endel med svenske undertekster, da står det gjerne "swesub" i resultatteksten ved søk
Nella Skrevet 8. oktober 2005 #3 Skrevet 8. oktober 2005 Piratebay.org har endel filmer med svensk tekst ihvertfall, også endel norsk. Der legges det også ut hele album, men tipper det er litt tidlig å finne så mye julesanger der nå. Det ligger faktisk litt der. Mye dansk og en som heter all julens musikk med mye diverse.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 8. oktober 2005 #4 Skrevet 8. oktober 2005 Kan noen være så snill å hjelpe meg med en internettadresse der jeg kan laste ned DC++? Når jeg har lastet ned det programmet, hvordan finner jeg norske hubs? Jeg er temmelig grønn på dette området.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 8. oktober 2005 #5 Skrevet 8. oktober 2005 Fant adressen selv, men det må betales for å kunne bruke det. Eller er det jeg som ikke forstår noe her? Jeg vil gjerne ha et gratis fildelingsprogram.
Cronos Skrevet 8. oktober 2005 #6 Skrevet 8. oktober 2005 http://dcplusplus.sourceforge.net/ INGEN betaling. Da har du blitt lurt i så fall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå