Gå til innhold

Hvilket fildelingsprogram har disse sangene?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å laste ned en del julemusikk ( jeg vet det er tidlig, men da har jeg alt klart). Vil gjerne ha norske julesanger og da gjerne hele album (men det må ikke være det). F.eks:Jul på månetoppen, P4 julefavoritter, NIDAROSDOMMENS GUTTEKOR, Jul I Norske Stuer, Absolute Jul osv.

Jeg kunne også tenkt meg å laste ned julefilmer. Er det mulig å laste ned filmer som er tekstet på norsk? Hvilket fildelingprogram anbefaler dere å bruke for å laste ned det jeg har nevnt? Jeg har en del musikk som jeg kan dele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DC++ har endel norske hub`s, du kan jo sjekke der ?

filmer tekstet på norsk har jeg ikke funnet men derimot endel med svenske undertekster, da står det gjerne "swesub" i resultatteksten ved søk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piratebay.org har endel filmer med svensk tekst ihvertfall, også endel norsk.

Der legges det også ut hele album, men tipper det er litt tidlig å finne så mye julesanger der nå.

Det ligger faktisk litt der. Mye dansk og en som heter all julens musikk med mye diverse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*

Kan noen være så snill å hjelpe meg med en internettadresse der jeg kan laste ned DC++? Når jeg har lastet ned det programmet, hvordan finner jeg norske hubs? Jeg er temmelig grønn på dette området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*

Fant adressen selv, men det må betales for å kunne bruke det. Eller er det jeg som ikke forstår noe her? Jeg vil gjerne ha et gratis fildelingsprogram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...