Gå til innhold

Morgen sex

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 11.12.2021 den 8.51):

Forskjellen tror jeg ligger mellom A og B mennesker, A liker morgensex, B liker kveldsex. Fordelen med A tror jeg at de liker både morgen, lunch, middag, ettermiddag og kveldsex. Ulempen er vel at man blir tidlig kveldstrøtt😅

Jeg er B-menneske, men det finnes ikke noe bedre start på dagen enn to trøtte og dovne mennesker som starter med en liten kjapp økt. Jeg er ikke så glad i morgenånde, men det er bare å ikke puste så mye på hverandre 😄 Føler det er veldig deilig sex, helt annerledes enn kveldssex selv om det kanskje ikke er den samme utfoldelsen og utforskingen. Mer en form for koseknull 😊

Anonymkode: 06292...b68

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi har sex nesten hver morgen, vi bryr oss ikke om dårlig ånde og  uvaskete  kropper.  Vi dusjer ofte sammen etterpå. 

Vi er begge i 40 årene og har vært sammen i 15 år.

Anonymkode: de778...037

Haha, herlig!!! Kan jo like godt ta dusjen etterpå, ja. Liker innstillingen!

Ikke noe er bedre enn å la lystene få styre hva som skal skje, så alt annet blir bagateller, la alle hemninger fare. Jeg tennes av hennes sengevarme kropp og hvordan den dufter når den ikke er nydusjet, faktisk.

For vår del her er morgensexen i helgene den som føles mest spontan og full av begjær.  Det er faktisk et stort pluss, det også. Min kjære har alltid hodet fullt av for mye annet rart om kveldene, ofte en prøvelse å få henne til å fokusere da. Ideelt sett, særlig for henne, skulle nok morgensex vært mulig for oss hele uka. Dessverre ikke praktisk mulig.

Virker som mange har sine sjekklister og absolutte krav som får komme litt i veien for lysten. Glad vi slipper å ha det sånn.  Her kaster vi sjelden bort en god anledning!

Anonymkode: 30a5b...ab1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.12.2021 den 1.25):

Elsker saftene til en kvinne som har ligget og marinert seg gjennom kvelden. 

Anonymkode: fb693...b9e

Har KG sin egen bamse begynt å logge seg inn anonymt ?

• Liker 1
Skrevet

Ikke så ofte, men liker det veldig godt. Vi tar som regel en kjapp tur på badet for dobesøk og tannpuss først da. Jeg synes alltid at sex er best på morgenen/formiddagen når jeg er mest uthvilt.

Anonymkode: 52fb1...3b6

Skrevet

Lite morgensex for tiden, dessverre. Men elsker det egentlig! Sånn som starter sånn litt i halvsøvne, med døsige varme kropper, egentlig bare litt kos, som plutselig er blitt noe mer :)

Anonymkode: fb0fe...1d9

Skrevet

Ikke rør søvnen min.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.11.2021 den 23.07):

Hvor ofte har dere morgen sex ? 

Anonymkode: 1837a...ec1

Ganske ofte, han liker godt å bli sugd om morgenen! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...