AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #1 Skrevet 16. november 2021 Hei. Litt småforelska og småfrustrert. Har møtt en veldig fin fyr! Helgen som var inviterte han meg på date, men da kunne jeg ikke grunnet familieforpliktelser. Vi ble enige om å ta det igjen helgen som kommer og jeg har gledet meg halvt i hjel. I dag fikk jeg en positiv corona test (ingen symptomer..). Regner med jeg må avlyse igjen til helgen.. og nå er jeg redd for at han skal tro jeg lyver for å "slippe unna" å møte han igjen Hvordan kan jeg si fra på en måte som gjør at han forstår at jeg absolutt vil møte han igjen, men at dette har vært maks uflaks? Hva hadde dere tenkt? Anonymkode: 993f6...aec
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #2 Skrevet 16. november 2021 Det er jo ikke noe vanskelig. Du sier du har korona, og at du synes det er veldig leit for du ville gjerne treffe ham. Og så foreslår du en ny dag/kveld med det samme, når du er ferdig med karantene (10 dager etter første symptomer). Anonymkode: dbc4e...912 8
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #3 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er jo ikke noe vanskelig. Du sier du har korona, og at du synes det er veldig leit for du ville gjerne treffe ham. Og så foreslår du en ny dag/kveld med det samme, når du er ferdig med karantene (10 dager etter første symptomer). Anonymkode: dbc4e...912 10 dager? Det er vel 5. Men ja, takk. Problemet er bare at neste helg igjen er jeg bortreist og dermed blir det da over 2 uker til en eventuell neste gang. Hadde dere giddet å vente på det? Med en dere bare har møtt et par ganger? Anonymkode: 993f6...aec
Gjest ABM Skrevet 16. november 2021 #4 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 10 dager? Det er vel 5. Men ja, takk. Problemet er bare at neste helg igjen er jeg bortreist og dermed blir det da over 2 uker til en eventuell neste gang. Hadde dere giddet å vente på det? Med en dere bare har møtt et par ganger? Anonymkode: 993f6...aec Hadde ventet i 10 år jeg..på rett kvinne..
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #5 Skrevet 16. november 2021 Dere kan ikke ha en facetime date eller noe i stedet da? Og hvis du er redd for at han ikke tror deg så kan du jo snappe et bilde av resultatet eller noe.. Anonymkode: 69dd8...af9 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #6 Skrevet 16. november 2021 Han venter hvis han er interessert. Anonymkode: dcae6...d75 5
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #7 Skrevet 16. november 2021 Hvis han liker deg så har han ikke noe problem med å date. Jeg er kronisk syk og måtte avlyse 5-6-7 ganger med en jeg datet og han stilte aldri spørsmålstegn til det. Jeg forklarte selvfølgelig at det var pga ting utenfor min kontroll og at han ikke skulle ta det som avvisning eller manglende interesse Anonymkode: c5c31...2b2 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #8 Skrevet 17. november 2021 Kan dere ikke møtes i ukedager? Uansett, som nevnt over her. Videochat. Anonymkode: c9a85...2f4 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #9 Skrevet 17. november 2021 Sånn apropos til de andre her: Ikke antar at han ikke er interessert om han sier nei til Facetime. Jeg hater videochat med en pasjon, og vet jeg ikke er den eneste. Betyr ikke at vi misliker den vi sier nei til å snakke med! Går an å gjøre noe så gammeldags som å ringe. Anonymkode: f0b8e...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #10 Skrevet 17. november 2021 Om jeg var denne mannen ville jeg antatt at du ikke er så interessert i ham. Greit nok at du er syk, det får du ikke gjort noe med. Men, når du ikke er syk prioriterer du alt mulig annet foran ham. Om du ikke får til en date på en måned så er du ikke veldig gira er min antakelse. Anonymkode: 3f939...262
wandagirl Skrevet 17. november 2021 #11 Skrevet 17. november 2021 Det går vel an å møtes en ukedag, trenger ikke vente til helg, spesielt om du er opptatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå