AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #21 Skrevet 17. november 2021 Ble kjæreste med en kollega for mange år siden. Etter et par intense og fantastiske år gikk alt til hælvete. Anonymkode: 0316d...b4e
Gjest Alterego666 Skrevet 17. november 2021 #22 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Glem det ts. Han har bare lyst å knulle deg, for så å etterlate deg såra og vonbroten. Anonymkode: 32efe...a51 Hva får deg til å tro det?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #23 Skrevet 17. november 2021 Personlig synes jeg det er en dårlig ide å finne ut hva han føler eller tenker på julebord. 😂 verdens dårligste ide. Anonymkode: 23c34...f60 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #24 Skrevet 17. november 2021 Å finne ut av det på julebordet er den dårligste idéen i hele verden Anonymkode: 4283d...d0f 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #25 Skrevet 17. november 2021 Høres eksakt ut som da jeg hadde en flørt med en fyr på jobb. Han virka sjenert, flørta litt, tok aldri kontakt eller initiativ, hørte ikke en lyd fra ham utenfor jobb. Jeg også tenkte at han var redd for å ta initiativ fordi vi var kollegaer (#metoo etc), og lagde mange unnskyldninger for at han ikke tok mer initiativ. Han skulle bare ha meg til sengs, gitt. Like kommunikativ som en sokk. Gav ingenting av seg selv. Ingen info om seg selv på fb-profilen. Veldig tydelig lite interessert i noe forpliktende. Så med mindre du bare har lyst på uforpliktende sex med en kollega, ville jeg ut fra min erfaring rett og slett bare rygga unna. Blir bare tull på jobb. Anonymkode: 8dc2c...89f 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #26 Skrevet 17. november 2021 Det kan også være at han bare synes det er hyggelig å flørte litt uten at han legger noe mer i det. Anonymkode: 12d39...c0e
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #27 Skrevet 18. november 2021 Ler godt av de kommentarene som ligger inne her. Og for å endelig svare på spm om han har kjæreste: nei, han har ikke det. Vi sitter jo ikke baaaare å stirrer på hverandre. Vi prater masse også og har det veldig gøy sammen. Han har ikke datingapper og har sagt sine grunner til hvorfor han ike har det. Han er en veldig hyggelig og snill mann med et godt hjerte. Tar godt vare på alle osv. Men han er også litt ung da. Litt yngre enn meg. Og utifra det jeg vet tror jeg ikke han har så mye dameerfaring heller 😅 Jeg har aldri falt for en yngre mann før men bare hele personligheten hans fenger meg. Jeg er åpen for noe uforpliktende også... Må ikke på død og liv gifte meg med han liksom. Men det er klart det blir komplisert når vi er kollegaer.. En annen kommentar mente det var en dårlig ide å prøve seg på julebord. Jeg kommer ikke til å prøve meg, sånn direkte 😅 de andre kollegaene er jo der å... Og alkohol er farlig. Får en til å gjøre ting man ellers ikke ville gjort 🙊 så jeg skal være veldig forsiktig der. Jeg har egentlig snudd tankegangen min nå og tenker at jeg skal prøve å glemme at jeg liker han og heller bare ha det gøy. Så får det som skjer skje.. En eller annen gang bør det jo skje noe hvis det jeg føler er gjensidig fra han. Anonymkode: 3a30f...d94
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #28 Skrevet 19. november 2021 Tips til julebordet: ikke ligg med han! Om du vil lage en relasjon så snakk heller sammen, dra på date og gjør det på en ordentlig måte. Anonymkode: 64914...0cb 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #29 Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tips til julebordet: ikke ligg med han! Om du vil lage en relasjon så snakk heller sammen, dra på date og gjør det på en ordentlig måte. Anonymkode: 64914...0cb Nei, det har jeg heller ingen planer om 🤪 jeg ønsker ikke heller ikke å gå for fort frem.. Bare spenningen og blikkene i seg selv er spennende og så ønsker jeg jo å bli bedre kjent med han. Både han og jeg er ganske nye i jobben, kun få mnd.. Anonymkode: 3a30f...d94
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå