AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #1 Skrevet 16. november 2021 I det siste har jeg merket at en mannlig kollega har sendt meg lange/flørtende blikk flere ganger, vanskelig å feiltolke det 😅 har fått sånne blikk fra menn før som jeg har datet eller når jeg har vært på byen etc. Menn som tydelig viser at de liker meg og vil flørte. De signalene denne kollegaen gir meg med blikk og smil tolker jeg som flørting. Vi deler også lik humor og tenker veldig likt om ting.. Føler vi forstår hverandre godt og at det er spenning/seksuell kjemi i mellom oss. Jeg har også tatt han i å stirre litt på meg. En gang snudde jeg meg og flirte og spurte han hvorfor han så sånn på meg. Han smilte og lurte på hva jeg tenkte på for han kunne tydelig se at jeg grublet på noe. Og det var jo sant.. Jeg ble litt satt ut av at han kunne lese meg så godt for jeg har hørt at jeg er vanskelig å lese.. 😅 Men han viser ikke andre tegn til at han er intr da. Så jeg blir jo litt usikker.. Og han har vist mest interesse når ingen andre kollegaer etc er rundt oss.. Og det er forståelig da. Må jo te oss profesjonelt. Men jeg kjenner at jeg har falt for han på veldig kort tid.. For bare to uker siden tenkte jeg ikke på han på den måten.. Jeg forelsker meg ikke så lett og det er mange år siden sist jeg har vært forelsket i noen.. Så disse følelsene er nesten uutholdelige fordi jeg ikke kan spørre han heller.. Eller innrømme ovenfor han at jeg er interessert nettopp fordi vi er kollegaer og skal jobbe en god del sammen framover. En annen ting jeg la merke til i går på jobb var at han gikk så fort jeg kom inn på kjøkkenet og skulle hente meg drikke. Der var han og da var kun han og meg der men han bare smilte, virket litt overrasket og så gikk han med en gang. Som om han var litt nervøs eller noe... Dårlig tegn? Det kommer julebord etc de neste ukene der det vil innebære alkohol, kanskje jeg kan finne mer ut av situasjonen da... Men jeg bør jo trå veldig varsomt også og være helt sikker på hva han føler/tenker. Noen tips? Og hvordan holde ut i mellomtiden? Jeg tenker på han konstant, sliter med dårlig matlyst, kjenner på savn og lengsel etter han og det å få være nær han.. Anonymkode: 3a30f...d94
Zoega Skrevet 16. november 2021 #2 Skrevet 16. november 2021 Kan du ikke slenge ut et lite blikk du og, eller flørte litt? Se hvordan han reagerer 😍 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #3 Skrevet 16. november 2021 Du er sikker på at han ikke har dame? Anonymkode: a24b2...62c 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #4 Skrevet 16. november 2021 Du må vel nesten ta initiativet her, pga arbeidsforhold er risikoen for stor for han Anonymkode: 839be...0d8
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #5 Skrevet 16. november 2021 Zoega skrev (1 time siden): Kan du ikke slenge ut et lite blikk du og, eller flørte litt? Se hvordan han reagerer 😍 Jo, har så klart gjort det 😅😉 responsen hans er at han stirrer enda lenger eller smiler mer.. Rødmer til og med litt kanskje. Jeg føler jeg har gitt han mange nok blikk eller gjensidig flørting til at han bør ta hintet.. Men han er ganske sjenert tror jeg, og ikke typen som har hatt så mange damer osv. Selv om han er veldig kjekk og søt og snill og ja... 🤪 Men jeg er jo den mest utadvendte av oss to, så jeg vil egentlig bare skrike ut at jeg liker han så innmari godt men... Det går ikke.. Anonymkode: 3a30f...d94
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #6 Skrevet 16. november 2021 Nei, neu, dette høres ikke bra ut. Anonymkode: b93d3...8f9
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #7 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, neu, dette høres ikke bra ut. Anonymkode: b93d3...8f9 Hva mener du? Anonymkode: 3a30f...d94
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #8 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du? Anonymkode: 3a30f...d94 Les det du skriver en gang til. Han bare leker med deg. Anonymkode: b93d3...8f9 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #9 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Les det du skriver en gang til. Han bare leker med deg. Anonymkode: b93d3...8f9 Det hadde du ikke sagt om du hadde kjent han selv. Han er virkelig ikke den typen 😅 det kan jeg love deg.. Anonymkode: 3a30f...d94
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #10 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det hadde du ikke sagt om du hadde kjent han selv. Han er virkelig ikke den typen 😅 det kan jeg love deg.. Anonymkode: 3a30f...d94 Jo. det hadde jeg gjort. Mange jeg har trodd ikke vært den typen, men likevel er det. Jeg leser det du skriver det er mye røde varseltegn. Det finner du ettervært. Anonymkode: b93d3...8f9
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #11 Skrevet 16. november 2021 Hvor lenge har dere jobbet sammen? Anonymkode: a24b2...62c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #12 Skrevet 16. november 2021 Siden han virker tafatt og sjenert, så må jo du tydeligvis ta iniativ her. For å se om det blir mer respons. Anonymkode: e3198...b16
Zoega Skrevet 16. november 2021 #13 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo, har så klart gjort det 😅😉 responsen hans er at han stirrer enda lenger eller smiler mer.. Rødmer til og med litt kanskje. Jeg føler jeg har gitt han mange nok blikk eller gjensidig flørting til at han bør ta hintet.. Men han er ganske sjenert tror jeg, og ikke typen som har hatt så mange damer osv. Selv om han er veldig kjekk og søt og snill og ja... 🤪 Men jeg er jo den mest utadvendte av oss to, så jeg vil egentlig bare skrike ut at jeg liker han så innmari godt men... Det går ikke.. Anonymkode: 3a30f...d94 Det høres ut som vår historie, egentlig. Jeg møtte mannen på jobb, og han var også litt sjenert. Jeg tok initiativet og inviterte han på en øl. Nå sitter vi her med hus, barn og bil. 😂 4
ClausSaus Skrevet 17. november 2021 #14 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): I det siste har jeg merket at en mannlig kollega har sendt meg lange/flørtende blikk flere ganger, vanskelig å feiltolke det 😅 har fått sånne blikk fra menn før som jeg har datet eller når jeg har vært på byen etc. Menn som tydelig viser at de liker meg og vil flørte. De signalene denne kollegaen gir meg med blikk og smil tolker jeg som flørting. Vi deler også lik humor og tenker veldig likt om ting.. Føler vi forstår hverandre godt og at det er spenning/seksuell kjemi i mellom oss. Jeg har også tatt han i å stirre litt på meg. En gang snudde jeg meg og flirte og spurte han hvorfor han så sånn på meg. Han smilte og lurte på hva jeg tenkte på for han kunne tydelig se at jeg grublet på noe. Og det var jo sant.. Jeg ble litt satt ut av at han kunne lese meg så godt for jeg har hørt at jeg er vanskelig å lese.. 😅 Men han viser ikke andre tegn til at han er intr da. Så jeg blir jo litt usikker.. Og han har vist mest interesse når ingen andre kollegaer etc er rundt oss.. Og det er forståelig da. Må jo te oss profesjonelt. Men jeg kjenner at jeg har falt for han på veldig kort tid.. For bare to uker siden tenkte jeg ikke på han på den måten.. Jeg forelsker meg ikke så lett og det er mange år siden sist jeg har vært forelsket i noen.. Så disse følelsene er nesten uutholdelige fordi jeg ikke kan spørre han heller.. Eller innrømme ovenfor han at jeg er interessert nettopp fordi vi er kollegaer og skal jobbe en god del sammen framover. En annen ting jeg la merke til i går på jobb var at han gikk så fort jeg kom inn på kjøkkenet og skulle hente meg drikke. Der var han og da var kun han og meg der men han bare smilte, virket litt overrasket og så gikk han med en gang. Som om han var litt nervøs eller noe... Dårlig tegn? Det kommer julebord etc de neste ukene der det vil innebære alkohol, kanskje jeg kan finne mer ut av situasjonen da... Men jeg bør jo trå veldig varsomt også og være helt sikker på hva han føler/tenker. Noen tips? Og hvordan holde ut i mellomtiden? Jeg tenker på han konstant, sliter med dårlig matlyst, kjenner på savn og lengsel etter han og det å få være nær han.. Anonymkode: 3a30f...d94 Bare husk på at det idag er direkte farlig for en mann å ta initiativ til noe med en kvinnelig kollega på arbeidsplassen. Han kan rett og slett få en personalsak mot seg, og i verste fall bli oppsagt. Så du får nok kanskje ta initiativ selv, da?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #15 Skrevet 17. november 2021 Sikker på at han ikke har kjæreste? Anonymkode: 23c34...f60 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #16 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sikker på at han ikke har kjæreste? Anonymkode: 23c34...f60 Godt poeng Aldri er flørtende rundt andre... Varsel tegn! Varsel tegn! Anonymkode: b93d3...8f9 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #17 Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Godt poeng Aldri er flørtende rundt andre... Varsel tegn! Varsel tegn! Anonymkode: b93d3...8f9 Skal han flørte rundt andre kollegaer mener du? Anonymkode: e436e...8b9
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #18 Skrevet 17. november 2021 Ja, har han kjæreste? ser at ts har blitt stilt dette spm to ganger og ikke svart. Anonymkode: 23c34...f60 1
Gjest Alterego666 Skrevet 17. november 2021 #19 Skrevet 17. november 2021 Kanskje jeg er TS’ kollega? Jeg har en kollega som viser interesse for meg og er ganske flørtete. Jeg er glad i en flørt og er vennlig tilbake. Samtidig fletter jeg historier om partneren min inn i mange av samtalene våre og forteller at jeg aldri har hatt forhold på jobb siden risikoen er stor for dårlig arbeidsmiljø.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #20 Skrevet 17. november 2021 Glem det ts. Han har bare lyst å knulle deg, for så å etterlate deg såra og vonbroten. Anonymkode: 32efe...a51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå