Ottine Skrevet 8. oktober 2005 #1 Skrevet 8. oktober 2005 Hvis du skulle på jobbintervju for en sjefsstilling i en platebutikk - hva er passende å ha på seg? Stiller man "stilig" med slips - eller mer laid back med feks rockeT-shirt? Ble liksom så usikker...! Hjelp og tips mottas!!
Gjest Xavia Skrevet 8. oktober 2005 #2 Skrevet 8. oktober 2005 Det må da finnes en mellomting? Iom at det er snakk om en sjefstilling, så tror jeg ikke jeg hadde stilt opp i t-skjorte. Men det kan bli litt mye med skjorte og slips. Hvor skal intervjuet være? I butikken eller et annet sted?
Ottine Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2005 Intervjuet skal være på et hotell. Tror nok T-skjorta skal droppes, ja.. Men pen bukse og en litt ok overdel, kanskje?
Areola Skrevet 8. oktober 2005 #4 Skrevet 8. oktober 2005 Hva med pen bukse, rocka overdel og fin blazer over? Og et tøft belte
moka Skrevet 8. oktober 2005 #5 Skrevet 8. oktober 2005 hva med noe som representerer deg? det er jo deg selv du skal selge....
Bonnie Skrevet 8. oktober 2005 #6 Skrevet 8. oktober 2005 Tror det er viktig å droppe jeans. Selv om dette er en platebutikk er det ikke om å gjøre å signalisere at du er rocka. Viktig å signalisere seriøsitet. Ta på en sort dress med hvit skjorte, kule sorte høye støvletter. Lykke til!
Gjest Xavia Skrevet 8. oktober 2005 #7 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Viktig å signalisere seriøsitet. Ta på en sort dress med hvit skjorte, kule sorte høye støvletter. ← Det synes nå jeg osa alt for mye seriøsitet. Det går fint ann å se seriøs, men stilig ut, uten svart dress og hvit skjorte! Endret 8. oktober 2005 av Xavia
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #8 Skrevet 10. oktober 2005 Er det Platekompaniet, kan du trygt gå med Jeans. (Der skal du helst være hipp, hva med slips OG jeans?)
Dan Skrevet 10. oktober 2005 #9 Skrevet 10. oktober 2005 Ta en tur ned i platesjappa og se hva de andre ansatte har på seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå