Gå til innhold

A-typisk brudekjole


RoadQueen

Anbefalte innlegg

Jeg falt for denne kjolen - for den er så annerledes enn prinsessekjolene. Jeg er vel egentlig et antikjolemenneske men når jeg gifter meg vil jeg ha kjole. Men så lurer jeg litt på om den ikke egner seg som brudekjole...

http://www.bridesave.com/search/index.cfm?...&product_id=468

Den siden har visst tatt kveld - se på denne linken i stedet:

http://home.no.net/lkvold/kjole.html

Jeg er takknemlig for alle tilbakemeldinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Veronal

Litt lengre jakke, og så har du nesten brudekjolen til Märtha. :blunke:

Jakken foldet seg jo utrolig pent - ligger den slik på deg også? Slik den ser ut på bildet der så var den kjempeflott. Når på året skal du gifte deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempestilig, men ikke noe jeg ville valg som min brudekjole. Er du typen til å stille opp i noe sånt blir du sikkert kjempeflott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg syns ikke den var så fin, jeg. Ble liksom så utrolig smal og litt merkelig med de krøllene nedover på jakken, men hver sin smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kjolen var annerledes og utrolig stilig, men dog ikke den typen kjole jeg kunne tenkt meg. Tror du blir en utrolig elegant og moderne brud i den.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Absolutt en kjole du kan gifte deg i! Selv synes jeg kanskje jakka gjorde antrekket litt for strengt, men den var stilig. Som en annen skrev: Nesten Märtha.

Dessuten syntes jeg det var fint at kjolen var så smal. Jeg liker ikke overdådige store skjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle synspunkter på kjolen - jeg tror nok det blir denne.

http://home.no.net/lkvold/kjole.html

Nå har det seg imidlertid slik at kjolen er fjernet fra siden opprinnelig jeg fant den på - intense søk på nettet etter kjoler fra designeren Forever Yours har ikke gitt noe resultat, og ikke får jeg svar fra forhandleren som opprinnelig hadde bildet på sine sider. Panikken begynner så smått å ta tak. Tips om hvordan jeg kan få fatt i kjolen mottas med STOR takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge kjolene var veldig uvanlig, men så lenge kjolen er DEG, så vil den sikkert kle deg kjempebra :D

Må nok si at jeg er ganske tradisjonell av meg, så jeg har satset på en ganske "vanlig" brudekjole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuu Jeg bare må få fortelle at mot alle odds så har jeg klart å bestille kjolen. Den var tatt ut av kolleksjon - men kunne etterbestilles og da selvfølgelig kun t.o.m. i dag - så jeg på e-post fra leverandøren klokken halv elleve i kveld. Jeg sendte sporenstreks en mail - tenkte meg om i tre sekunder og hev meg på telefonen like til USA. Bekreftelsen på ordren kom akkurat - og for ikke å avsløre alt for min kjære med det fete gliset jeg vandrer rundt med så må jeg bare notere historien her.

Nå håper jeg bare at størrelsen ble riktig ihht mine mål, tommer og deres size chart... At ikke flaksen tok slutt akkurat der...

Å hurra hei og hopp - jeg er så glad i dag!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...