AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #1 Skrevet 16. november 2021 Jeg gikk forbi stedene mange ganger, spionerte og speidet og latet som om jeg var heterofil. Etter å ha gjort det et par ganger, våget jeg å gå inn. https://www.aftenposten.no/verden/i/Rr6yrr/paa-gaten-har-han-paa-seg-en-maske-naar-han-tar-den-av-blir-sergej-til Anonymkode: d1a38...706
Gjest ABM Skrevet 16. november 2021 #3 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg gikk forbi stedene mange ganger, spionerte og speidet og latet som om jeg var heterofil. Etter å ha gjort det et par ganger, våget jeg å gå inn. https://www.aftenposten.no/verden/i/Rr6yrr/paa-gaten-har-han-paa-seg-en-maske-naar-han-tar-den-av-blir-sergej-til Anonymkode: d1a38...706 Jeg gikk forbi stedene mange ganger, spionerte, speidet litt..lot som jeg var heterofil . Etter å ha gjort det et par ganger våget jeg meg inn.. Ikke bare grammatikkfeil....de skriver platt og dårlig også!!!..
Elidaa Skrevet 16. november 2021 #4 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg gikk forbi stedene mange ganger, spionerte og speidet og latet som om jeg var heterofil. Etter å ha gjort det et par ganger, våget jeg å gå inn. Anonymkode: d1a38...706 Min take på å forme teksten bedre enn en Aftenposten journalist. Jeg gikk forbi stedene mange ganger. Spionerte og speidet. Lot som at jeg var heterofil. Først etter å ha gjort det et par ganger, våget jeg å gå inn. 3
Gjest ABM Skrevet 16. november 2021 #5 Skrevet 16. november 2021 Elida88 skrev (18 minutter siden): Min take på å forme teksten bedre enn en Aftenposten journalist. Jeg gikk forbi stedene mange ganger. Spionerte og speidet. Lot som at jeg var heterofil. Først etter å ha gjort det et par ganger, våget jeg å gå inn. Ja det er jo ikke akkurat som å hoppe etter Wirkola dette...😬😂😂...fy flate så dårlig avissmørerne har blitt!!..Morgenstund har ull i munn....god morgen Elida..🌹
Elidaa Skrevet 16. november 2021 #6 Skrevet 16. november 2021 ABM skrev (Akkurat nå): Ja det er jo ikke akkurat som å hoppe etter Wirkola dette...😬😂😂...fy flate så dårlig avissmørerne har blitt!!..Morgenstund har ull i munn....god morgen Elida..🌹 God morgen 💗 May your day be good🍀
Gjest ABM Skrevet 16. november 2021 #7 Skrevet 16. november 2021 Elida88 skrev (1 minutt siden): God morgen 💗 May your day be good🍀 It just did🌹💗...the same back to you...
Vampyrina Skrevet 16. november 2021 #8 Skrevet 16. november 2021 Kjære vene, det er jo helt tragisk. Jeg får helt vondt i sjela når jeg leser dårlig språk 😅
Entern Skrevet 16. november 2021 #9 Skrevet 16. november 2021 Bare Dag og Tid og Morgenbladet igjen som har bra språk.
Honey Dew Skrevet 16. november 2021 #10 Skrevet 16. november 2021 Nordmenn blir dårligere og dårligere når det gjelder det norske språket.
Klossmajor Skrevet 16. november 2021 #11 Skrevet 16. november 2021 Det er bare å skrive epost til artikkelforfatteren når man oppdager åpenbare feil. Min erfaring er at de som regel retter sine feil når de gjøres oppmerksomme på det. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå