Gå til innhold

Hvordan booker jeg vanlig thai massasje?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke råd til dyr massasje så tenkte å prøve ut noen av de litt shabby stedene med thaimassasje fordi de er billigere 

Er det bare å gå inn der å høre om de har ledig tid? Hvor mye kler jeg av meg, trusen såklart på men tar jeg av bh? Er ikke der for noe seksuelt og vil ikke at de ansatte skal tro det, men skjer nok desverre sånne ting der og. 

Jeg vil ikke støte noen, men er det vanlig å  gå inn bare for å høre om prisen også gå ut igjen (komme tilbake en annen dag) eller vil de da tro jeg syns den lave prisen er for høy? 

Har sosial angst så trenger litt råd hvordan oppføre meg i så fremmed element 

Anonymkode: ef4e9...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt i orden å gå inn dit for å høre om de har ledig tid, og hva slags prisnivå de har lagt seg på. Ingenting unormalt ved å stille seg det spørsmålet som forbruker. 

Anonymkode: 84b17...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man betaler jo for å slippe at det blir seksuelt ... Er i alle fall slik jeg har tolket det? Hvis noen skal massere en gratis er det alltid med noe "rart" i tillegg, du betaler for at massøren ikke skal være rar, med andre ord! Så du kan være trygg. 

Anonymkode: 2f6d5...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Man betaler jo for å slippe at det blir seksuelt ... Er i alle fall slik jeg har tolket det?

Hæ? Hvor får man massasje gratis, og sex med på kjøpet?

Anonymkode: 85eef...7f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, først så ringer du til politiet og anmelder sex-trafficking og så får du jo se hvordan det blir med trusa.

Anonymkode: 7f9b2...035

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bh tar du av. Trusa beholder du på. De fleste som tilbyr thai massage har nettsider med prisliste. 
 

 

Anonymkode: 32131...9f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...