AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #1 Skrevet 15. november 2021 Jeg har alltid vært glad i mat og har flere kilo for mye pga dette. De to-tre siste ukene har jeg slitt med manglende matlyst, noe som aldri har skjedd før. Jeg spiser kun litt frokost og 1/3 av middagen. Blir kvalm etter å ha spist. Jeg får i meg 3 liter vann hver dag, men jan bli kvalm dersom jeg drikker mange slurker av gangen. Har gått ned i vekt som følge av lite mat. Noe som er positivt. Men det er vel ikke normalt å plutselig miste matlysten og bli kvalm av å spise? Kan opplyse om at jeg nærmer meg 43 år og min mor startet sin overgangsalder rundt 45 års alder. Kan det ha en sammenheng? Anonymkode: 17635...ebe
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #2 Skrevet 15. november 2021 Du bør oppsøke legevakt. Ufrivillig vektnedgang og nedsatt appetitt kan være mangt Anonymkode: ad9cd...db1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #3 Skrevet 15. november 2021 Just now, AnonymBruker said: Du bør oppsøke legevakt. Ufrivillig vektnedgang og nedsatt appetitt kan være mangt Anonymkode: ad9cd...db1 Sorry, mente fastlegen. Ikke legevakt.... Anonymkode: ad9cd...db1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #4 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du bør oppsøke legevakt. Ufrivillig vektnedgang og nedsatt appetitt kan være mangt Anonymkode: ad9cd...db1 Noen forslag til hva? Anonymkode: 17635...ebe
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #5 Skrevet 15. november 2021 Det kan være alt fra IBS til mer alvorlige ting. Manglende matlyst er sjeldent et alvorlig symptom. Jeg har IBS og sliter med dette i perioder, men det går over. Ta en tur til legen, så finner dere ut av det. Anonymkode: 0d6ab...075 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå