lob10r Skrevet 15. november 2021 #1 Del Skrevet 15. november 2021 Hei! Jeg har lett litt etter en termingruppe for andre med termin i juli neste år. Har riktignok akkurat funnet ut jeg er gravid -så har ingen hast. Men siden jeg selv har termin sent i måneden tenkte jeg det allerede er noen som har oppdrettet en gruppe. Er det eventuelt noen som har lyst til å bli med å lage en, jeg lager i alle fall gjerne om noen er interessert Hadde en gruppe gjennom hele svangerskapet med eldste, og fremdeles er det damer jeg setter pris på å ha en viss kontakt med, også flere venner igjennom akkurat den. Håper å kunne få noe lignende også denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juneasi Skrevet 15. november 2021 #2 Del Skrevet 15. november 2021 Lurer jeg å på. Termin 22 juli her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lob10r Skrevet 15. november 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 15. november 2021 Juneasi skrev (2 minutter siden): Lurer jeg å på. Termin 22 juli her. Håper på flere svar, så kanskje vi får laget en gruppe da! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnysun Skrevet 15. november 2021 #4 Del Skrevet 15. november 2021 Har termin 16.juli, det er opprettet en Facebook gruppe allerede ser jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillyy Skrevet 15. november 2021 #5 Del Skrevet 15. november 2021 Ååh jeg fødte nå i juli, 2021 ❤️ nydelig måned å få baby, gled dere😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lob10r Skrevet 15. november 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 15. november 2021 Sunnysun skrev (4 timer siden): Har termin 16.juli, det er opprettet en Facebook gruppe allerede ser jeg 😊 Har du link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yeti92 Skrevet 16. november 2021 #7 Del Skrevet 16. november 2021 https://www.facebook.com/groups/639103730806501/?ref=share Her er termingruppe for juli 2022 på Facebook! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå