AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #21 Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mange fastleger har ikke peiling på slikt. Og det er uansett kirurgen som bestemmer, uansett hva en annen lege skriver om ts:) Anonymkode: 6141d...576 Men TS får ihvertfall ikke hjelp i det offentlige uten å faktisk ta kontakt med det offentlige først. Han konkluderer med at han ikke har råd til privat behandling, men han skriver ingenting om hvorvidt han faktisk har prøvd seg hos fastlegen først. Anonymkode: 33733...4ae 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #22 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg sliter med forstørrede brystkjertler, og det er fryktelig skjemmende synes jeg (ikke andre)-Så jeg spurte på Aleris hva de skulle ha for å få fikset på dette. Og sjokket kom, de skulle ha 60000,-!!! Og da har ikke jeg råd. Så nå er jeg bare fortvilet og deprimert- De sa på Aleris at dette var eneste mulighet for å redusere brystene. Du kan løfte jern mange timer om dag, men det går ikke bort. Så hva skal jeg gjøre nå? Det er bare så flaut. Sliter med noen kilo for mye, men trener hver dag. Anonymkode: afc97...66a Hvordan vet du at du har forstørrede brydtkjertler? Er dette noe du har fått påvist hos legen, eller noe du bare tror fordi du har «større» bryster. Vekt har en tendens til å legge seg først rundt magen og på brystpartiet, så dette er også det siste stedet du mister vekt. Så eneste mulighet vil derfor være slaking eller akseptere kroppen din sånn som den er. Anonymkode: 5f67f...6ac
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #23 Skrevet 16. november 2021 Forstørrede brystkjertler må opereres bort, hjelper ikke med slanking. Men operasjon blir nå umulig. Jeg har bare pensjon og har dårlig råd. Aleris mente det ble en omfattende operasjon, mye som skal fjernes. Fettsuging og fjerne kjertler. Anonymkode: afc97...66a
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #24 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Men TS får ihvertfall ikke hjelp i det offentlige uten å faktisk ta kontakt med det offentlige først. Han konkluderer med at han ikke har råd til privat behandling, men han skriver ingenting om hvorvidt han faktisk har prøvd seg hos fastlegen først. Anonymkode: 33733...4ae Jeg har skrevet flere ganger at jeg fikk avslag av fastlegen. Du må følge bedre ,med. Jeg får det ikke dekket av det offentlige!! Anonymkode: afc97...66a
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #25 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (På 15.11.2021 den 13.29): Jeg sliter med forstørrede brystkjertler, og det er fryktelig skjemmende synes jeg (ikke andre)-Så jeg spurte på Aleris hva de skulle ha for å få fikset på dette. Og sjokket kom, de skulle ha 60000,-!!! Og da har ikke jeg råd. Så nå er jeg bare fortvilet og deprimert- De sa på Aleris at dette var eneste mulighet for å redusere brystene. Du kan løfte jern mange timer om dag, men det går ikke bort. Så hva skal jeg gjøre nå? Det er bare så flaut. Sliter med noen kilo for mye, men trener hver dag. Anonymkode: afc97...66a Sjekk fornebu, cosmo, akademi ogandre. 60k er for mye Anonymkode: 447ae...af8
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #26 Skrevet 27. september 2022 Sikker på du har forhøyet østrogen? Tenker jeg ville ha satt litt testo (ikke mye) men nok til å få opp verdiene.. finnes anti østrogener og. Snakk med legen først.. men ville prøvd testo. Er sikkert noen på gymet som selger. Ikke snakk om misbruk men små doser kan hjelpe mye !! Anonymkode: 58f5d...f87
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #27 Skrevet 27. september 2022 Elsker at gamle tråder blir løftet opp igjen Anonymkode: 81f2c...a88
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #28 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (På 15.11.2021 den 14.04): Leste feil 🤦🏼♀️ Men 60 000 er overkommelig det på 1-2 år ☺️ Anonymkode: 699dd...1d5 Ja.men da har prisen steget til 80 000 😁 Anonymkode: 986a3...22b
jaeols Skrevet 27. september 2022 #29 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (På 15.11.2021 den 21.28): Men TS får ihvertfall ikke hjelp i det offentlige uten å faktisk ta kontakt med det offentlige først. Han konkluderer med at han ikke har råd til privat behandling, men han skriver ingenting om hvorvidt han faktisk har prøvd seg hos fastlegen først. Anonymkode: 33733...4ae Fastlegen mente at dette ikke var noe å belaste helsevesenet for, så det ble avslag. Ufattelig skuffende. Jeg har ikke 70000 til et inngrep ved et privat tilbud. Så da får jeg bare leve med dette og dekke meg skikkelig til med store gensere. Mistet troen på helsevesenet.
jaeols Skrevet 27. september 2022 #30 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Elsker at gamle tråder blir løftet opp igjen Anonymkode: 81f2c...a88 Utrolig bra at noen tråder blir hentet opp, det er på grunn av interesse.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #31 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (På 15.11.2021 den 13.54): Sparing ☺️ 6000kr tar ikke så lang tid å spare til selv om det føles sånn i blant. Lag et budsjett og se hva du kan kutte litt ned på så er du der om ikke så lenge. Anonymkode: 699dd...1d5 Du må teller nuller. 60 tusen er litt mer...😏 Anonymkode: 8df56...0fa
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #32 Skrevet 27. september 2022 Jeg fikk operert bort mannebryster for 7 år siden.Legen sendte henvisning til sykehuset og jeg var på undersøkelse 1-2 mnd senere og fikk innvilget søknad.Ble litt overrasket over hvor synlig arret ble etter operasjon,fortsatt godt synlig 7år senere men nå ses ihvertfall ikke mannebrystene når jeg har på t-shirt.Aldri vært en person som drar på stranda for å bade osv men mange må vurdere mannebryster eller synlig arr. Anonymkode: 4088f...8d4
jaeols Skrevet 27. september 2022 #33 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg fikk operert bort mannebryster for 7 år siden.Legen sendte henvisning til sykehuset og jeg var på undersøkelse 1-2 mnd senere og fikk innvilget søknad.Ble litt overrasket over hvor synlig arret ble etter operasjon,fortsatt godt synlig 7år senere men nå ses ihvertfall ikke mannebrystene når jeg har på t-shirt.Aldri vært en person som drar på stranda for å bade osv men mange må vurdere mannebryster eller synlig arr. Anonymkode: 4088f...8d4 Du var heldig da, jeg fikk avslag. Enda jeg har store plager og kan ikke vise meg offentlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå