AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #21 Skrevet 15. november 2021 Det blir litt teit om det er noe av det første du sier til henne ja, det sier på en måte mer om deg enn det gjør om henne. Anonymkode: 22483...004
Flintis Skrevet 16. november 2021 #22 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hun hadde ikke smekka til deg om du var attraktiv. Ikke snakk til damer du ikke har sjangs på. Det går ikke veien for deg uansett. Anonymkode: f6f54...8e6 Nå er vel attraktivitet mer en utsdeende, snakke må han få lov til. Å slå noen fordi de ikke faller i smak, når ble det lov? Eller er det plutselig flørting så hun ville ha en klaps på den sexye rumpa? I såfall bør det prates om først og det kunne han ha gjort, siden hun ikke valgte å bruke ordene sine.
Humorist1 Skrevet 16. november 2021 #23 Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (På 15.11.2021 den 11.01): Jeg var ute på byen i helgen hvor jeg kom i snakk med ei søt jente. Var oppriktig og ga henne kompliment om at hun hadde en sexy rumpe. Ble litt paff da hun ga meg en flat hånd over kinnet. Gikk jeg for langt i komplimentet mitt? Anonymkode: 88ad5...f4b Tror du svarte på ditt eget spørsmål
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå