AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #1 Del Skrevet 15. november 2021 Noen som har prøvd lim til å lime overflaten på ferdige puslespill, sånn som dette? https://gamezone.no/avdelinger/brettspill-nettbutikk/puslespill/tilbehør/puslespill-lim-flaske-m-svamp-ravensburger-puzzle-conserver-permanent-135169-p0000064243 Funker det? Lurer veldig på hvordan resultatet blir, er det mulig å henge det på veggen etterpå? Har en unge som har puslet sammen sitt første vanskelige (bilde i gråtoner) puslespill med 300 brikker, og svært lite lyst til å ta det fra hverandre igjen. Men begynner å trenge kjøkkenbenken tilbake! Anonymkode: d1398...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #2 Del Skrevet 15. november 2021 Jepp, det funker. Anonymkode: e49b7...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #3 Del Skrevet 15. november 2021 Puslespill er til for å pusles. Hadde noen ødelagt et puslespill ved å lime det da jeg var barn hadde jeg blitt lei meg. Anonymkode: d96fe...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #4 Del Skrevet 15. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Puslespill er til for å pusles. Hadde noen ødelagt et puslespill ved å lime det da jeg var barn hadde jeg blitt lei meg. Anonymkode: d96fe...b3f Du har aldri tenkt over at dette kan være noe barnet ønsker? Anonymkode: 118ca...fb8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #5 Del Skrevet 15. november 2021 Jeg bodde i kollektiv med noen som flytta med seg puslespillet sitt. Vet ikke hva de hadde limt med, men det var helt stivt og kunne stå av seg selv før hun fikk hengt det opp på veggen. Da jeg var liten og ikke ville krase mesterverkpuslespillene mine, pleide jeg å dele det opp i biter og legge lagvis ned i eska igjen så jeg lett kunne pusle det sammen igjen senere. Hvis barnet ditt kan overtales/hjelpes til det. Anonymkode: a6c7e...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå