Gjest 123 eller noe Skrevet 15. november 2021 #21 Del Skrevet 15. november 2021 Entern skrev (1 time siden): Men det er jo en kongesang!? Tror han Harry de synger om må være en slektning av Tore Tang 😄 Men det er det jeg forbinder med Harry helt siden jeg vokste opp med dette på radioen, ingenting er mer Harry enn dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #22 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Creedence Anonymkode: e1546...bdf Spell no' Creedence, a! Anonymkode: ff1a1...b5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. november 2021 #23 Del Skrevet 16. november 2021 skruttveig skrev (16 timer siden): Men det er det jeg forbinder med Harry helt siden jeg vokste opp med dette på radioen, ingenting er mer Harry enn dette. Den ser jeg, absolutt 😄 Tror det blir et spørsmål om hvorvidt man tolker harry mer som "dumt og dårlig (evt. rølpete)" eller mer som "folkelig og litt arbeiderklasse eller bygdebasert", ting kan være det ene uten å være det andre. Russemusikk for eksempel er dumt og rølpete og dårlig men ikke spesielt folkelig/etc. Mens Åge Aleksandersen er folkelig og arbeiderklassebasert men ikke dumt og dårlig. Det finnes selvfølgelig overlapping mellom disse gruppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. november 2021 #24 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Spell no' Creedence, a! Anonymkode: ff1a1...b5b Setningen alle bartendere hater å høre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. november 2021 #25 Del Skrevet 16. november 2021 På druen skrev (18 timer siden): Nei, nå må du slutte 😝 Creedence er sååååå kjeeeeeedelig 😑 Hvorvidt de er harry er en annen sak 🤷♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 16. november 2021 #26 Del Skrevet 16. november 2021 Ole Ivars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #27 Del Skrevet 16. november 2021 Ikke favoritt, men jeg synes Rammstein er blitt litt harry eller kanskje alltid har vært det. Ellers er det jo åpenbare band som danseband, DDE og sånt. Band jeg liker og som er harry må være Steel panther, men de prøver ikke akkurat å være særlig seriøse heller da. Anonymkode: eb690...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #28 Del Skrevet 23. november 2021 On 11/15/2021 at 12:28 PM, AnonymBruker said: Omtrent alt av norske band: DDE, Jokke og valentinerne, Ole Ivars, CC Cowboys osv Anonymkode: bcfcd...27c Hvis man putter Jokke i samme kategori som Ole Ivars, er jeg litt usikker på hvilken planet man lever på; de har like mye til felles som Keith Richards og Wenche Myhre ... - B. Anonymkode: 3277d...f9c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #29 Del Skrevet 23. november 2021 Volbeat. Anonymkode: 0edf1...40b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poison heart Skrevet 24. november 2021 #30 Del Skrevet 24. november 2021 Vidar Villa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå