mokki Skrevet 7. oktober 2005 #1 Skrevet 7. oktober 2005 HEI! er det noen der ute som kan hjelpe meg med noen spørsmål?er en 31 år gammel jente med 2 barn og samboer.Jeg har 2 såkalte "raggsokker" midt på brystet jeg ville ha fått fylt opp.har vært til undersøkelse og fikk beskjed om at jeg ikke burde ha mer enn 240gram.det er jeg helt enig i.det skulle legges under muskel,men legen ville jeg skulle legge på meg noen kilo først.jeg vil gjerne ha andres erfaringer,tips om klinikker og alt annet som kan være til hjelp.
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2005 #5 Skrevet 8. oktober 2005 hun har hengepæts og vil operere dem, det er vel ikke mer å skjønne enn det?
Gjest Anki Skrevet 8. oktober 2005 #6 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg opererte meg i Stavanger for snart ett år siden, er utrolig fornøyd. Gjorde det ved Klinikk Stavanger, mest fordi de brukte lokalbedøvelse, og jeg var engstelig for å ta full narkose. Du kan lese masse om brystoperasjoner her: http://www.implantinfo.com der er mange gode historier og bilder. Jeg la inn 290ml, hadde AAA cup fra før etter å ha ammet to barn, og har nå 80B, passelig for min kropp. Er 172 høy og 63 kg tung. Valgte silikon gel over muskel med snitt under brystet. Nå er arret så lyst at det nesten ikke er synlig. Du må bare sende meg en PM hvis du lurer på noe!
Gjest synseren Skrevet 8. oktober 2005 #7 Skrevet 8. oktober 2005 Fokuserer man for mye på utseende blir man bare ulykkelig. Hvorfor kan man ikke godta seg selv slik vi er skapt?
Gjest Anki Skrevet 9. oktober 2005 #8 Skrevet 9. oktober 2005 Fokuserer man for mye på utseende blir man bare ulykkelig. Hvorfor kan man ikke godta seg selv slik vi er skapt? ← Fokuserer man for mye på å prøve å endre alle andres tanker og liv blir man ulykkelig. Hvorfor kan man ikke godta at andre ikke er som en selv, og la de gjøre hva de måtte ønske med sin kropp og sitt liv?
Marris75 Skrevet 10. oktober 2005 #9 Skrevet 10. oktober 2005 Fokuserer man for mye på utseende blir man bare ulykkelig. Hvorfor kan man ikke godta seg selv slik vi er skapt? ← Vi er ikke skapt med tomme, slappe hengeører som bryster. De har kommet etter amming. Sliter selv med selvbildet etter å ha ammet 2 barn. Har vært til konsultasjon, men trakk meg fra operasjonen. Vet fortsatt ikke om jeg vil/tør å operere meg. Hadde jeg hatt små faste bryster så ville jeg ikke gjort noe, men å ha to hengende brystvorter gir dårlig selvbildet. Skjønner ikke helt de som opererer seg for å gå fra B til D-cup, men de som ikke har bryster må vel kunne få lov til å føle seg kvinnelige de også. Misunner dem som klarer å la være å tenke på utseende.
mokki Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #10 Skrevet 10. oktober 2005 det er noe med det å føle seg som en kvinne da?er ikke særlig sjarmerende å måtte plukke opp puppene fra golvet for å rulle dem inn i bh`n.jeg har ellers et veldig bra liv som ikke trenger forandringer,er også fornøyd med sånn jeg ser ut,men det er en bit av min såkalte kvinnelighet som mangler.så du som mente at jeg ikke ble noe lykkeligere,så er ikke tilfelle.er veldig lykkelig,men vil ha tilbake min kvinnelighet og vil slippe å bruke 60 b i bh str.
Xina Skrevet 11. oktober 2005 #11 Skrevet 11. oktober 2005 Skjønner deg godt jeg,mokki. Jeg var på fornebuklinikken for 6 uker siden og la inn silikon og er utrolig fornøyd.Jeg hadde ikke en A skål en gang og nå har jeg en C skål.Har innplantet over brystmuskelen,med snittet under puppen. Det er ikke til og komme ifra at jeg har fått mye bedre selvtilitt nå som jeg har fått pupper. Det er desverre flere som ikke kan forstå at man vil gjøre noe med de "vrengte baklommene",som noen ofte får etter og ha ammet unger.Det er nok ikke så mange av de som utaler seg som har "vrengte baklommer" kan jeg tenke meg,så de burde kanskje ikke si for mye. Er du noe du lurer på mokki,så er det bare og sende en pm
Gjest CeeCee i.i. Skrevet 14. oktober 2005 #12 Skrevet 14. oktober 2005 HEI! er det noen der ute som kan hjelpe meg med noen spørsmål?er en 31 år gammel jente med 2 barn og samboer.Jeg har 2 såkalte "raggsokker" midt på brystet jeg ville ha fått fylt opp.har vært til undersøkelse og fikk beskjed om at jeg ikke burde ha mer enn 240gram.det er jeg helt enig i.det skulle legges under muskel,men legen ville jeg skulle legge på meg noen kilo først.jeg vil gjerne ha andres erfaringer,tips om klinikker og alt annet som kan være til hjelp. ← heisann! Du sier du har hengepupper. Puppene vil henge mer og mer etterhvert, slik er bare tyngdeloven desverre. Dersom du legger implantatet under muskelen vil brystene sige og kan bli hengende under implantatet. Altså implantatet vil fortsatt sitte høyt oppe for muskelen holder det på plass, men brystene vil sige. Det kan føre til at du får et dårlig resultat. Kanskje det beste hadde vært å foreta et brystløft samtidig med implantat? Dersom du har veldig små hengepupper, kan et større implantat hjelpe å fylle ut mer slik at puppene ikke siger. Sørg for å skaffe deg MASSE informasjon om emnet FØR du lar deg operere. Det er MYE å tenke over, og norske kirurger er desverre ikke så flinke til å informere om alt! Du kan finne masse informasjon på norsk i min dagbok... HER: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=115105&hl= PS: HUSK det er to foskjellige måter å legge implantatet under muskelen. Delvis under og helt under. De fleste kirurger legger det delvis under. Hvor sa din kirurg at han ville plassere det? Lykke til! Bare spør om det er mer du lurer på! Klem CeeCee!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå