Gå til innhold

avstanden mellom flyplassene i berlin

Fremhevede innlegg

Gjest reise jnta
Skrevet

vet noen om det går direkte busser/tog mellom tegel og schoenfeld flyplassene og hvor lang tid det tar og hvor mye det koster..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er ikke sikker på om det går direkte busser/tog mellom disse flyplassene, men hvis du godtar ett skifte kan du gjøre følgende:

Ta Airport Express fra Schönefeld til Berlin Zoo (en stasjon inne i Berlin) - dette tar ca 30 minutter. Derfra tar du buss X9 eller 109 til Tegel - dette tar ca 20 minutter. Her må du sikkert regne litt ventetid, så sørg for å ha litt margin i alle fall. Jeg er ikke sikker på hvor mye det koster, dessverre. Men jeg vil vel tippe at det går "vanlige" regionaltog fra Schönefeld til Zoo også, og det er kanskje rimeligere enn Airport Express - men det tar i tilfell litt lenger tid, da disse togene stopper "overalt". Håper dette hjelper deg litt i alle fall

God tur!

Gjest Lyna ii
Skrevet

Bare en liten tilføyelse til det Alicante skrev.

Det går også vanlige lokaltog fra Schoenefeld til Berlin Zoo, men de koster det samme, bare et par euro uansett. Jeg er også nesten helt sikker på at du får overgang til bussen til Tegel på samme billett. Lokaltogene bruker mye lenger tid fordi de stopper på absolutt alle stasjoner, så Airport Express er klart det beste alternativet for å komme fra Schoenefeld-flyplassen inn til sentrum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...