Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 #41 Skrevet 19. juni 2009 I venninna mi sin begravelse, spilte vi "The worlds greatest" av R.kelly.. Det er kankje ikke en typisk begravelsessang, men venninna mi likte den så godt
Jenta. Skrevet 19. juni 2009 #42 Skrevet 19. juni 2009 The Rose - Bette Midler. Utrolig fin sang, ble spilt i begravelsen til onkelen min..
gjenspeilet Skrevet 8. juli 2009 #43 Skrevet 8. juli 2009 Eg ser er jo legendarisk, og den er så fin, med et utrolig bra budskap. Andre ting er å bruke to-tre sanger som vedkommende likte godt, kan for eksempel være to som er triste, og en glad. Det er en fin måte å hedre den avdødes minne, liv og det er en fin måte å la andre få vite litt om hvordan h*n var, gjennom musikk. For musikk kan si så mye. Vi spilte tre-fire sanger i min venninnes begravelse da hun døde, dette var sanger hun hadde hørt mye på gjennom den siste tiden, og som ga en ganske god definisjon på hvordan hun var som person. Og hvordan vi kunne minnes henne.
Miramiss Skrevet 14. august 2009 #44 Skrevet 14. august 2009 I lillebrors begravelse hadde vi cd. Musikken spillte før selve sermonien begynnte, og en gang mot slutten.. Blandt sangene var "eg ser", "blott en dag" med DDE, "Det fine vi hadd sammen" med DDE og "Time to say goodbye"
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #45 Skrevet 6. september 2009 Josh Groban - you raise me up Josh Groban- To where you are. Bjørn eidsvåg- Eg ser Blott en dag Til barn så synes jeg disse også passer Jag fick låna en engel Barn av regnbuen Precicous child
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå