AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Det er så vanskelig å komme opp av sengen om morgenen. Jeg kan legge meg kl 20 og ha like store vansker å komme opp av sengen om morgenen. Det har vært sånn i 2 år nå. De fleste morgener når jeg gradvis kommer til bevissthet, er det som jeg får et slag i magen av en ekkel følelse.. Når jeg kommer på hvem jeg er og hvordan føler meg. Jeg drømmer veldig mye, og drømmene mine er så gode. De gode følelsene som jeg ikke har kjent på en lang stund kommer gjerne frem da. Når jeg da våkner skulle jeg ønske at jeg kunne forblitt i drømmeverdenen.. Vil bare lukke øyene og være der. Det eneste som driver meg i hverdagen er tanken på at en dag så blir jeg gammel og skal dø. Kanskje jeg er heldig og sovner inn stille og fredfullt, og bare forsvinner inn i en drøm. Jeg tenker ikke på å ta livet mitt eller skade meg selv, jeg bare gleder meg til alt er over, helt av seg selv. Anonymkode: 30df3...b91
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 Det kan hende. Snakk med fastlege til å begynne med ❤️ Anonymkode: d9bc0...e84
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå