Gå til innhold

Knebøy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen år siden trente jeg knebøy ofte, på en periode over ca fem år. På det meste klarte jeg 20 repetisjoner x 5 sett på 80 kg. (Dette skjedde en gang).

Så ble jeg syk, og trente sporadisk over et par år, og de siste to årene har jeg ikke trent det i det hele tatt. 

Nå vil jeg begynne opp igjen, og klarer så vidt 8reps på 35 kg. 

Kan jeg komme opp til det nivået jeg var på før? Hvor lang tid må jeg regne med at det tar? 

Jeg er kvinne, i midten av trettiårene.

Anonymkode: 586e2...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du kan ikke komme opp på det nivået du var før. Det er helt umulig dessverre. Hvis det var mulig så måtte du regne med at det tok ca like lang tid som sist gang du gjorde det, men du vet det er dessverre ikke mulig. Når man har oppnådd noe så kan man aldri komme dit igjen. Newtons lov eller noe

Anonymkode: 008c4...bf0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, du kan ikke komme opp på det nivået du var før. Det er helt umulig dessverre. Hvis det var mulig så måtte du regne med at det tok ca like lang tid som sist gang du gjorde det, men du vet det er dessverre ikke mulig. Når man har oppnådd noe så kan man aldri komme dit igjen. Newtons lov eller noe

Anonymkode: 008c4...bf0

Ok så du tror det er fullt mulig selv om jeg nå er mye eldre. Bra!😊 Noen som har en idé om ca hvor lang tid jeg må regne med at det tar?

Anonymkode: 586e2...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok så du tror det er fullt mulig selv om jeg nå er mye eldre. Bra!😊 Noen som har en idé om ca hvor lang tid jeg må regne med at det tar?

Anonymkode: 586e2...b4c

 

Gi det en 3-4 mnd tenker jeg, så er du tilbake. Kroppen "husker" 🙂

 

Anonymkode: b7a9c...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

 

Gi det en 3-4 mnd tenker jeg, så er du tilbake. Kroppen "husker" 🙂

 

Anonymkode: b7a9c...d4e

Det var raskt  håper du har rett🤩 Takk for svar😊

Anonymkode: 586e2...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...