Gå til innhold

Dere med fwb

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du har en fwb og du er muggen over at han ikke behandler deg som noe mere? Har du misforstått poenget? Dere har en seksuell transaksjonsrelasjon. Om det ikke holder for deg så finn noen slm vil være sammen med deg istedet.

Anonymkode: 9e08b...bef

Nei jeg er ikke muggen i det hele tatt, og vet veldig godt hva fwb går ut på. Jeg bare finner det rart at etter 3 år er det ingen som vet om meg. Jeg har prøvd å kutte flere ganger, men han kommer alltid tilbake. 

Anonymkode: b57b3...4dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei jeg er ikke muggen i det hele tatt, og vet veldig godt hva fwb går ut på. Jeg bare finner det rart at etter 3 år er det ingen som vet om meg. Jeg har prøvd å kutte flere ganger, men han kommer alltid tilbake. 

Fordi du gir han fitte han ikke må jobbe for. Og du har følelser. Det du beskriver er en klassiker. Det er jenter som klarer det helt bra men endel jenter er biologisk styrt på den måten at du utsondrer noe greier å får følelser for en mann under samleie pga barn og hannen er mer fri å har valget med å fostre opp barnet eller spre gener rundt. 

jeg sier ikke at du har barn. Jeg forteller deg bare hvordan naturen er skrudd sammen.

Anonymkode: 4642a...81e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har prøvd å kutte flere ganger, men han kommer alltid tilbake. 

Da får du la være å åpne da, vet du.

Anonymkode: a1e1e...9a6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fordi du gir han fitte han ikke må jobbe for. Og du har følelser. Det du beskriver er en klassiker. Det er jenter som klarer det helt bra men endel jenter er biologisk styrt på den måten at du utsondrer noe greier å får følelser for en mann under samleie pga barn og hannen er mer fri å har valget med å fostre opp barnet eller spre gener rundt. 

jeg sier ikke at du har barn. Jeg forteller deg bare hvordan naturen er skrudd sammen.

Jeg har ikke følelser nei. Må da kunne syntes det er rart uten at man drar inn følelser kortet 🤦‍♀️🤷‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke følelser nei. Må da kunne syntes det er rart uten at man drar inn følelser kortet 🤦‍♀️🤷‍♀️

Men hvorfor skal han det? Dere har jo ikke noe forhold eller seriøs relasjon.

• Liker 1
Skrevet

Alle vet om oss 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: b130f...5a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Nei det har jeg ikke. Men syns det er rart at ingen av kompisene hans vet om meg etter 3 år 

det er jo fordi du ikke er kjæresten hans, er det sårt for deg så har du følelser og burde slutte å møte denne fyren.

Anonymkode: 713c7...e5b

Skrevet

FWB er «fattigmannsutgaven» av en kjæreste. Det er som regel en grunn til at man ikke har et romantisk forhold til vedkommende, og av nettopp denne grunnen ønsker man ofte også å holde relasjonen hemmelig for familie og venner.

Anonymkode: 62b98...096

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...