AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 Vet deres familie og venner om vedkommende? Finner dere på ting sammen i helgene? Som feks hyttetur, slalom bakken osv? Hva med nyttår. Feirer dere denne sammen? Og, hvor lenge har dere vært friends with benefits? Anonymkode: b57b3...4dc
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 Ingen vet om knullevennen min, de har heller ikke noe med det. Ja, vi finner på ting, da vi har vært venner i lang tid før vi fant ut at vi like greit kunne "hjelpe hverandre" litt - begge har vært single i lang tid. Anonymkode: 8f44a...1dc 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #3 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ingen vet om knullevennen min, de har heller ikke noe med det. Ja, vi finner på ting, da vi har vært venner i lang tid før vi fant ut at vi like greit kunne "hjelpe hverandre" litt - begge har vært single i lang tid. Anonymkode: 8f44a...1dc Og vedkommende synes ikke det er sårt? Min fwb har ikke fortalt noen om meg, og jeg sitter på en følelse av at han er flau over meg Anonymkode: b57b3...4dc
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #4 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og vedkommende synes ikke det er sårt? Min fwb har ikke fortalt noen om meg, og jeg sitter på en følelse av at han er flau over meg Anonymkode: b57b3...4dc Har du følelser for han? Høres sånn ut. Anonymkode: 4642a...81e 6
Dina86 Skrevet 14. november 2021 #5 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og vedkommende synes ikke det er sårt? Min fwb har ikke fortalt noen om meg, og jeg sitter på en følelse av at han er flau over meg Anonymkode: b57b3...4dc Hvem er det du vil skal vite om deg? Familiemedlemmer har hvertfall ikke noe med hvem jeg har sex med, jeg nevner det kanskje til noen venner. Om det er en jeg bare har sex med tar jeg han ikke med i selskaper/på fester. Det er noe de det gjelder må bli enige om, det er ingen faste regler på det. 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #6 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og vedkommende synes ikke det er sårt? Min fwb har ikke fortalt noen om meg, og jeg sitter på en følelse av at han er flau over meg Anonymkode: b57b3...4dc Etter min mening kommer det etter hvert. Når man bruker så mye tid på hverandre blir det naturlig at andre legger merke til det. Ingen av oss sa noe til noen, men vi ble bare en naturlig del som man prioriterte. viktig å ha en god dialog, så hvis det er noe du er usikker på, så bør du bare spørre han rett ut. Hvis ikke funker ikke fwb. Anonymkode: e8b27...bef
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #7 Skrevet 14. november 2021 Altså, prøver jo ikke akkurat å skjule at vedkommende eksisterer, men deler heller ikke med hele slekta at jeg har sex med henne. Anonymkode: 4e7f6...534 5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #8 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du følelser for han? Høres sånn ut. Anonymkode: 4642a...81e Nei det har jeg ikke. Men syns det er rart at ingen av kompisene hans vet om meg etter 3 år Anonymkode: b57b3...4dc
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #9 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei det har jeg ikke. Men syns det er rart at ingen av kompisene hans vet om meg etter 3 år Anonymkode: b57b3...4dc Er det så veldig rart da? De vet nok at han ligger med folk (og noen oftere enn andre) , men ikke alle føler for å dele detaljer. Anonymkode: 427ad...fd6 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #10 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei det har jeg ikke. Men syns det er rart at ingen av kompisene hans vet om meg etter 3 år Anonymkode: b57b3...4dc Ja, det er litt rart er jeg enig i. Jeg har kjent min fwb i 2 år, og jeg kan ikke skjønne at kompisene hans ikke vet om deg etter 3 år. Selv om det er en fwb, så kan du ha visse krav altså. Anonymkode: e8b27...bef 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #11 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det så veldig rart da? De vet nok at han ligger med folk (og noen oftere enn andre) , men ikke alle føler for å dele detaljer. Anonymkode: 427ad...fd6 Jeg synes det er rart. Han har kun meg Anonymkode: b57b3...4dc
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #12 Skrevet 14. november 2021 Og nei. Familie vet ihvertfall ikke om fwb. Det er jo ikke en kjæreste. Enkelte venner vet om de, men får aldri møte personene da jeg ikke henger med en jeg "bare" ligger med annet enn på tomannshånd i hjemmet. Anonymkode: 427ad...fd6 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #13 Skrevet 14. november 2021 Når du er fwb med noen er det jo spesifikt fordi du ikke har følelser for dem, ikke vil dele livet ditt med dem men allikevel ha sex. Hvorfor skulle man snakke om de til kompiser? Det høres ut som du vil at han skal like deg som mer enn en venn… Anonymkode: 1fc75...6bc 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #14 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Når du er fwb med noen er det jo spesifikt fordi du ikke har følelser for dem, ikke vil dele livet ditt med dem men allikevel ha sex. Hvorfor skulle man snakke om de til kompiser? Det høres ut som du vil at han skal like deg som mer enn en venn… Anonymkode: 1fc75...6bc Ja det er sant. Jeg er nok ferdig med å være fwb, og vil heller ha et forhold. Så jeg er i prosessen med å avslutte relasjonen vår, og heller finne noen som vil det samme som meg, altså et forhold Anonymkode: b57b3...4dc
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #15 Skrevet 14. november 2021 Alle mine venner og familiemedlemmer vet om de/han, det kommer naturlig frem når foreldrene mine ringer ofte for å snakke og jeg ofte er hos han, samt at han poster søtt «kliss» på Facebooken min på bursdager og da har venner og familie stilt spørsmål. Anonymkode: 728b6...1ab
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #16 Skrevet 14. november 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Ja, det er litt rart er jeg enig i. Jeg har kjent min fwb i 2 år, og jeg kan ikke skjønne at kompisene hans ikke vet om deg etter 3 år. Selv om det er en fwb, så kan du ha visse krav altså. Anonymkode: e8b27...bef Enig Anonymkode: 728b6...1ab
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #17 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Alle mine venner og familiemedlemmer vet om de/han, det kommer naturlig frem når foreldrene mine ringer ofte for å snakke og jeg ofte er hos han, samt at han poster søtt «kliss» på Facebooken min på bursdager og da har venner og familie stilt spørsmål. Anonymkode: 728b6...1ab Alle mine venner vet om han, men ingen av hans vet om meg. Ringer mammaen hans når vi er samme sitter han hjemme alene i stua. Har spurt om dette og fikk da "gidder ikke alle spørsmålene som kommer" Anonymkode: b57b3...4dc
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #18 Skrevet 14. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Alle mine venner vet om han, men ingen av hans vet om meg. Ringer mammaen hans når vi er samme sitter han hjemme alene i stua. Har spurt om dette og fikk da "gidder ikke alle spørsmålene som kommer" Anonymkode: b57b3...4dc Da hadde jeg fått en dårlig følelse hvis han sa han var alene, hadde følt han hadde skjult meg og at han ikke syns jeg var god nok. Så tror jeg hadde kuttet han ut basert på det. En ting er med mor, men med venner er det rart. Anonymkode: 728b6...1ab
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #19 Skrevet 14. november 2021 Du har en fwb og du er muggen over at han ikke behandler deg som noe mere? Har du misforstått poenget? Dere har en seksuell transaksjonsrelasjon. Om det ikke holder for deg så finn noen slm vil være sammen med deg istedet. Anonymkode: 9e08b...bef 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #20 Skrevet 14. november 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Du har en fwb og du er muggen over at han ikke behandler deg som noe mere? Har du misforstått poenget? Dere har en seksuell transaksjonsrelasjon. Om det ikke holder for deg så finn noen slm vil være sammen med deg istedet. Anonymkode: 9e08b...bef Det er fortsatt en venn man tilbringer mye tid med og deler sitt mest intime med. Hvis du satt med en god venninne og hun alltid sa hun var alene når noen ringte hadde du ikke følt det litt feil? Anonymkode: 728b6...1ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå