Gå til innhold

Er dere blitt kravstore, damer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er det bare for mannen å skjerpe seg da. Hvis han I det hele tatt vil ha en sånn kravstor dame. 

Anonymkode: 81e61...f1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men selv om han er uattraktiv og har null sosiale antenner så har han et poeng. Kvinner er sinnsykt kravstore og det er allerede backet opp av forskning. Til å med norske forskere sier dette. Så lurer på hvorfor det er så hardt å høre?🙈🙈🙈🙉🙉🙊

Anonymkode: fedbf...eac

Kan du henvise til denne forskningen du snakker om? "Kravstor" er et litt negativt ladet begrep og jeg tror derfor ikke det er noe de ville brukt i forskning. Det å ha høye krav generelt blir noe litt annet og trenger ikke være negativt. Men jeg tar i alle fall ikke noe jeg leser for god fisk med mindre jeg kan lese kilden og er enig i tolkningen. 

Anonymkode: a27e0...57a

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner det heller ikke. I starte spanderte jeg på middager i datingfasen, kjøpte gaver, gjorde tjenester gratis. Hva fikk jeg for det? Hu ene var utro, hu andre "mistet" følelser og hun tredje bare ghostet meg.

Så endret jeg væremåten og ble bare "drittsekk", nå gidder jeg ikke være så snill, spanderer ikke på dem, alt deles 50-50. Knuller dem uten følelser (og flere samtidig). Behandler dem som om jeg ikke bryr meg om dem.

Resultatet? De klarer ikke å få nok av meg. Ikke for å skryte, men per nå har jeg 8-9 fitter jeg kan kontakte om jeg ønsker å knulle.

Anonymkode: 3a38c...743

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner det heller ikke. I starte spanderte jeg på middager i datingfasen, kjøpte gaver, gjorde tjenester gratis. Hva fikk jeg for det? Hu ene var utro, hu andre "mistet" følelser og hun tredje bare ghostet meg.

Så endret jeg væremåten og ble bare "drittsekk", nå gidder jeg ikke være så snill, spanderer ikke på dem, alt deles 50-50. Knuller dem uten følelser (og flere samtidig). Behandler dem som om jeg ikke bryr meg om dem.

Resultatet? De klarer ikke å få nok av meg. Ikke for å skryte, men per nå har jeg 8-9 fitter jeg kan kontakte om jeg ønsker å knulle.

Du har misforstått hvis du tenker at det er en byttehandel i form av at kvinner skylder deg noe for å bli spandert på osv. Når det er sagt var du uheldig med at en dame var utro mot deg, det er ikke ok og ikke alle damer er sånn. Jeg synes heller ikke det er så veldig snilt å ghoste, men at hun ene mistet følelsene for deg kan du vel ikke klandre henne for. 

Nå er det ditt valg om du ønsker bare sex, men jeg synes det går en grense og at man bør være snill og vise respekt uansett. Uten at det betyr at du må spandere noe, det er helt fint å dele. Men det er jo ikke de nye damenes feil at du har opplevd vonde ting før. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tipper du prøvde "litt for hardt". Det er innafor å spandere en gang i blant, men dersom du overøser henne med gaver, tjenester og restaurantbesøk kan det bli litt for pushy. 

Anonymkode: 50248...4f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvilke menn er det som krever at dama tar ansvaret for orgasmen? Menn tar ansvar for sin egen orgasme

Anonymkode: 3191f...ad2

Jeg tror du misforstod.

Det jeg spør om er om kvinner er kravstore fordi de også fortjener orgasme og ha det deilig eller om det bare er mannen som fortjener å ha deilig sex og få orgasme?

Det jeg spør om er hvorfor det er å være kravstor og negativt at kvinnen også ønsker å ha det deilig når hun har sex. 

Sex bør være et samspill der både mannen og kvinnen har det deilig. 

Jeg syns det blir helt feil å si at man er kravstor og bortskjemt om man vil ha deilig sex. Det gjelder for begge. Begge bør jo få nytelse ut av det.

Anonymkode: 6a71f...fc0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kan du henvise til denne forskningen du snakker om? "Kravstor" er et litt negativt ladet begrep og jeg tror derfor ikke det er noe de ville brukt i forskning. Det å ha høye krav generelt blir noe litt annet og trenger ikke være negativt. Men jeg tar i alle fall ikke noe jeg leser for god fisk med mindre jeg kan lese kilden og er enig i tolkningen. 

Høye krav høres mye bedre ut, og det kan også være veldig positivt ja. Jo høyere krav som innfries, jo høyere kvalitet finner man i en kjæreste. Det skal være motstand å finne en kjærste... kjærligheten blir sterkere da!

En kvinne kan jo ha et krav om å finne seg en skikkelig mann, det er ganske så høyt krav siden det ikke finnes så mange av dem🤭

Skrevet

Vi kvinner er blitt bortskjemte fordi vi også ønsker utbytte av sex??????? 😲

• Liker 1
Skrevet
Trolltunge skrev (3 timer siden):

Vi kvinner er blitt bortskjemte fordi vi også ønsker utbytte av sex??????? 😲

Ja, vi er så bortskjemte og har prinsessenykker fordi vi vil ha orgasme og god sex. *rolleyes*

Anonymkode: 6a71f...fc0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...