Gå til innhold

Hestra


Diamant20

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte jeg skulle kjøpe meg hansker og votter i fra hestra. Noen som har erfaring med størrelse? Når jeg måler omkrets skal str 6 passe, men hvordan opplever dere at de er i størrelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes de er romslige, jeg bruker str 7-8 i hansker/votter og har 7 i Hestra. Har god plass i de, men det synes jeg man skal ha i votter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

♥ skrev (4 timer siden):

Synes de er romslige, jeg bruker str 7-8 i hansker/votter og har 7 i Hestra. Har god plass i de, men det synes jeg man skal ha i votter.

Hvilke votter har du? Jeg har sett på langrennshansker og votter, ettersom de skal brukes til det og løping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (18 minutter siden):

Hvilke votter har du? Jeg har sett på langrennshansker og votter, ettersom de skal brukes til det og løping.

Jeg aner ikke hva de heter, det er tykke votter jeg bruker til alpint og de kaldeste langrennsturene. Til mer moderate temperaturer har jeg langrennshansker fra Bula. Til løping og langrenn i påsketemperatur har jeg løpehansker fra HM. Jeg har hatt dyrere løpehansker, men det er de fra HM leg liker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

♥ skrev (2 minutter siden):

Jeg aner ikke hva de heter, det er tykke votter jeg bruker til alpint og de kaldeste langrennsturene. Til mer moderate temperaturer har jeg langrennshansker fra Bula. Til løping og langrenn i påsketemperatur har jeg løpehansker fra HM. Jeg har hatt dyrere løpehansker, men det er de fra HM leg liker best.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...