AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #21 Skrevet 14. november 2021 Han blir vel fort banna om han holder på sånn.. Har kommet over sånne menn på tinder, men ikke så ofte, så nei vil ikke si det er normalt. Men ikke overraska at de som sender sånne meldinger, sender det til mange. Anonymkode: adda3...cb3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #22 Skrevet 14. november 2021 Tough cookie skrev (9 timer siden): Satt på en liten flyplass på Vestlandet på torsdag, og foran meg satt det 3 forretningsmenn i begynnelsen av 30 årene. Den ene var på Tinder tror jeg, han holdt iallfall på å sjekke damer på mobilen. Han så på bildet av ei dame et par sekund, for så å skrive: "Pule i kveld?" Dette gjentok han i forrykende tempo til sikkert 3-5 forskjellige damer... Måtte snu meg vekk så han ikke så at jeg spionerte på han. 😃 Er dette vanlig? Jeg går utfra at du med «forretningsmenn» primært mener menn i dress uten utdannelse? Sånn høres det iallfall ut på oppførselen du beskriver. Anonymkode: 4e31a...e9a 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #23 Skrevet 14. november 2021 Sykt at slike bad boys får fitte så enkelt. Har vært uten dame i årevis, men får aldri fitte… hva skal til for at damene liker snille menn? Anonymkode: 455c9...935
miss summers Skrevet 14. november 2021 #24 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sykt at slike bad boys får fitte så enkelt. Har vært uten dame i årevis, men får aldri fitte… hva skal til for at damene liker snille menn? Anonymkode: 455c9...935 Hva får deg til å tro at han lyktes med dette? 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #25 Skrevet 14. november 2021 1 minutt siden, miss summers said: Hva får deg til å tro at han lyktes med dette? Damene gir fitte til chad og utenlandske menn over lav sko… Anonymkode: 455c9...935
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #26 Skrevet 14. november 2021 Helt vanlig, ja, når man er kun ute etter et ligg. Hvor gammel er du? Anonymkode: 96eab...194
Gjest ABM Skrevet 14. november 2021 #27 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sykt at slike bad boys får fitte så enkelt. Har vært uten dame i årevis, men får aldri fitte… hva skal til for at damene liker snille menn? Anonymkode: 455c9...935 At de ikke omtaler mennesker som "fitte" er er god start!!! Fitta kommer sammenskrudd med resten av mennesket som har følelser som deg!!
miss summers Skrevet 14. november 2021 #28 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Damene gir fitte til chad og utenlandske menn over lav sko… Anonymkode: 455c9...935 Sjarmerende type du 🙄 2
Gjest Alterego666 Skrevet 14. november 2021 #29 Skrevet 14. november 2021 Tough cookie skrev (9 timer siden): Det er jo egentlig prostitusjon uten betaling da? ….altså ikke prostitusjon.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #30 Skrevet 14. november 2021 Han er jo hvertfall ærlig da 🤷🏼♀️ Syns det er like greit hvis det er kun det han er ute etter. Anonymkode: b97f0...b73
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #31 Skrevet 14. november 2021 Tough cookie skrev (9 timer siden): Det er jo egentlig prostitusjon uten betaling da? Jeg anbefaler deg å lese deg opp på definisjonen på prostitusjon. Miranda Bailey skrev (6 timer siden): Måtte le litt når jeg leste dette. Hele definisjonen på ordet prostitusjon er jo nettopp at det er betaling involvert. Nettopp. 😂 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Sykt at slike bad boys får fitte så enkelt. Har vært uten dame i årevis, men får aldri fitte… hva skal til for at damene liker snille menn? Anonymkode: 455c9...935 Poenget er nettopp at damene liker snille menn. Det er derfor du ikke "får fitte", som du så sjarmerende omtaler det - du er nemlig ikke en snill mann, men en mann som oser bitterhet, selvrettferdighet og kvinneforakt. Sånne frister ikke damene til verken uforpliktende moro eller seriøse forhold, merkelig nok. 🙄 Anonymkode: 852a4...4d7 2
exictence Skrevet 14. november 2021 #32 Skrevet 14. november 2021 Elida88 skrev (5 timer siden): Han er kanskje en usjarmerende fyr.. men må si at jeg foretrekker en ærlig usjarmerende fyr som går rett på sak angående hva han er ute etter over en som på innsiden er like usjarmerende, men later som noe annet.. Det er mange som er slik. Han der prøvde iallfall ikke late som noenting, å det er egentlig veldig bra det synes jeg. Folk er forskjellige. Uærlige folk er de værste uansett. Han der vet du iallefall hvor du har. Da kunne jeg lett bare svart at nei da er vi nok ikke en match. Enig. Så kan man velge vekk med en gang. Eller ikke for de damene som hadde villet det. 1
Gjest Svigermor Skrevet 14. november 2021 #33 Skrevet 14. november 2021 Var du utsendt fra Tilsynet for høymoral, TS?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #34 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Damene gir fitte til chad og utenlandske menn over lav sko… Anonymkode: 455c9...935 En ting skal du ha, du har i det minste utvidet horisonten din litt. Før var det bare Chad damene ga fitte til, i følge deg. Nå har du tatt med utlendinger også. Ikke verst at vi kan se bittelitt utvikling hos deg! Anonymkode: ac1c5...108 3
Gjest ABM Skrevet 14. november 2021 #35 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En ting skal du ha, du har i det minste utvidet horisonten din litt. Før var det bare Chad damene ga fitte til, i følge deg. Nå har du tatt med utlendinger også. Ikke verst at vi kan se bittelitt utvikling hos deg! Anonymkode: ac1c5...108 😂😂😂...Fin touch der..!.🤣🤣🤣🌹🤩
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #36 Skrevet 14. november 2021 Det er en bra ice breaker. Man får ofte svar. Selv prøvd på fun med sånne slibrige meldinger. Sendte til 50 stk en kveld 4-5 unnmatchet kanskje men vil tippe 20-25 besvarte meldingen. Beit meg merke i det for det var en bedre ice breaker en mye annet man prøvde. Selv om samtalene oftest dør ut. men vil tippe det er menn der ute som får snøret i bånn på den måten men da er du avhengig av både utsende og selvtillit osv. Anonymkode: 035a6...223
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #37 Skrevet 14. november 2021 Tipper han får ja 1/10 ganger. Mange damer som kun vil ha se et ligg:) Anonymkode: bcf01...04c 1
kar90 Skrevet 14. november 2021 #38 Skrevet 14. november 2021 Tough cookie skrev (11 timer siden): Det er jo egentlig prostitusjon uten betaling da? Dette er den mest absurde kommentaren jeg har lest på kg noen sinne. 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #39 Skrevet 14. november 2021 Klar tale fungerer overraskende bra hvis man bare er ute etter uforpliktende sex. Anonymkode: c38f5...6e1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå